مدیر فرهنگی دانشگاه آيت االه حائري ميبد از برگزاری چهارمین جلسه کرسی آزاداندیشی در اين دانشگاه با موضوع "ازدواج دانشجويي، آري يا خير؟" خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 06 May 2015

به گزارش تابناک يزد، "علي اكبر كريمي" پيرامون هدف از برگزاري اين برنامه تصريح كرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی براهمیت و جایگاه آزاداندیشی در تقویت بنیه‎‎های فکری و لزوم تشکیل کرسی‎‎های نظریه‎‎پردازی و آزاد‌اندیشی در جامعه به ویژه در جوامع علمی و مراکز آموزشی و با عنایت به اهداف و رسالت دانشگاه در ارتقای سطح و بنیه دینی، فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشجویان و نیز ایجاد فضای مناسب در جهت بیان آزادانه، عاقلانه، شجاعانه و محترمانه فکر و اندیشه در دانشگاه، چهارمین جلسه کرسی آزاد اندیشی با همکاری بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

وي گفت: نظر به بررسی‎‎های کارشناسی انجام شده بر حسب نظر اساتید، صاحب نظران و دانشجویان، این کرسی به عنوان آخرین کرسی آزاداندیشی دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی 94-93 با موضوع " ازدواج دانشجویی، آری یا خیر؟" در روز یکشنبه بيستم اردیبهشت ماه جاري از ساعت 11:40 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: علاقه‏‏مندان جهت شرکت در مباحثه و مناظره تحت قالب دو گروه موافق و مخالف می‎‎توانند حداکثر تا فردا چهارشنبه شانزدهم اردیبهشت با مراجعه به امور فرهنگی، نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

مدیر فرهنگی دانشگاه در پایان نيز با دعوت از تمام اساتید، دانشجویان و کارکنان مراکز آموزش عالی جهت شرکت در این برنامه، ابراز امیدواری کرد كه با برگزاری این قیبل برنامه‏‏های هدفمند و مؤثر و مشارکت دانشجویان و صاحب‏‏نظران گامی مفید و قابل توجه در بسط معرفت دینی و تثبیت و نشر سبک زندگی اصیل اسلامی برداشته شود

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار