مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: پیکر مطهر شهید مصیب قنبری از شهدای حادثه تروریستی کرکوک عراق امروز در جوار حرم مطهر امامزاده حسن‌(ع) بخش حمیل به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۳۱۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 24 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،حجت‌الاسلام هادی عسگری اظهار داشت: پیکر پاک چهار شهید تروریستی کرکوک از طریق مرز رسمی پرویزخان شهرستان قصرشیرین همراه با برگزاری مراسم باشکوهی و با حضور مسؤولان شنبه شب وارد کشور شد.

وی ادامه داد: به‌دنبال حملات درهم‌ شکننده علیه مواضع مزدوران داعش در شهر موصل عراق در راستای بازپس‌گیری شهر موصل و بیرون راندن نیروهای داعش از این شهر، داعشی‌های لعنت شده عرصه را تنگ دیدند و برای باز کردن جبهه جدید علیه مردم و ارتش عراق دست به اقدامی جنایتکارانه زدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ادامه داد: در پی حمله دو عامل انتحاری عناصر گروه تروریستی داعش در بامداد روز جمعه 30 مهرماه، به یک نیروگاه برق در شمال غرب شهر کرکوک عراق شماری از عراقی‌ها کشته و زخمی شدند که در این حادثه تروریستی چهار تکنسین ایرانی شهید و چهار تن نیز زخمی شدند.

این مسؤول افزود: مصیب قنبری از شهرستان اسلام‌آباد غرب، نعمت‌الله رضایی از شازند، کوروش قویدل از تالش و حسن عبدالوند از لرستان در این حادثه تروریستی به درجه رفیع شهادت رسیدند و وحید یاوری و خدر شفیعی از کرمانشاه، احمد جهانگیرزاده از ارومیه و اکبر حسنی از اردبیل زخمی شدند که آن‌ها نیز صبح روز گذشته به کشور انتقال داده و در بیمارستان سنندج و مریوان بستری هستند.

وی با بیان اینکه پیکر شهدای والا‌مقام این حادثه تروریستی طی تشریفات رسمی روز گذشته برای انجام مراسم تشییع و خاکسپاری به زادگاه خود انتقال داده شد، بیان کرد: مراسم تشییع شهید مصیب قنبری امروز ساعت 9 صبح از مقابل فرمانداری تا میدان شهید بهشتی برگزار و سپس پیکر مطهر این شهید در زادگاه خود در جوار حرم مطهر امامزاده حسن‌(ع) بخش حمیل به خاک سپرده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار