مدیران کل میراث فرهنگی و فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در نشستی مشترک بر ضرورت توسعه تعاملات بین بخشی و امضاء تفاهم نامه همکاری تاکید کردند.
کد خبر: ۳۱۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 25 October 2016

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، مهندس جلیل بالایی در نشست مشترک با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه بر ضرورت اسفاده از ظرفیت های بین بخشی میان دستگاه ها تاکید کرد.

وی در این نشست که با حضور معاونین دو دستگاه برگزار شد، اظهار داشت: جلوگیری از موازی کاری و استفاده از ظرفیت های بین بخشی یک ضرورت برای دستگاه ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بالایی ادامه داد: مشکلات مالی دولت این فرصتی را ایجاد کرده است که این ظرفیت ها بهتر شناخته شوند و بتوان از آن ها بهره گیری کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، گفت: نیازهای زیادی در سازمان میراث فرهنگی در حوزه آموزش وجود دارد که فنی و حرفه ای می تواند به ما کمک کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به ظرافت های خاص حوزه گردشگری، بیان داشت: نوع رفتار ما با گردشگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است که اگر به درستی رفتار نشود منجر به ترد گردشگران خواهد شد و کلیدی ترین مساله در این حوزه نقش آموزش است که می توان از ظرفیت های فنی و حرفه ای بهره گرفت.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع دستی و گردشگری نیاز سنجی صورت گرفته است، گفت: بر اساس ظرفیت های موجود می توان یک همکاری خوب را شروع کرد و با یک تقسیم کار مناسب از این ظرفیت ها استفاده کرد.

استفاده از ظرفیت خانه های تاریخی، بازدید کارآموزان، برگزاری همایش های مشترک از دیگر مواردی بود که در این نشست بر روی آن ها تاکید شد.

همچنین در این نشست داوود ناصری امید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ستان کرمانشاه اظهار داشت: در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی می توان سرفصل های مشترکی را با همکاری میراث فرهنگی شروع کرد و در برنامه آتی استان نقش آفرینی کرد.

وی ادامه داد: در خوشه آموزشی فرهنگ و هنر و خوشه خدمات می توان کارهای مشترکی را برای آموزش های مورد نیاز انجام داد.

ناصری امید با بیان اینکه آموزش ها باید هدفمند باشند، گفت: در خصوص توسعه آموزش آماده همکاری با میراث فرهنگی هستیم.

در پایان این نشست مقرر شد تیمی ازهمکاران دو اداره کل جهت بررسی مفاد عقد تفاهم نامه همکاری میان دو دستگاه تشکیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار