رئيس انجمن دوستي ايران و كانادا:
رئيس انجمن دوستي ايران و كانادا گفت: زير ساخت ها فقط ساخت و ساز نيست بلكه مديريت صحيح و نگهداري مجموعه هاي جذب گردشگري است.
کد خبر: ۳۱۷۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 25 October 2016


به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،، امروز سه شنبه ۴آبان ۱۳۹۵، نشست پروفسور اكبر مانوسي رئيس انجمن دوستي ايران و كانادا، بافعالان بخش اقتصادي و سرمايه گذاري استان در سالن جلسات شماره (۲) سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تشكيل شد.

پرفسور اكبر مانوسي ضمن اشاره به اهميت وجود بخش خصوصي، گفت: دولت ها مشكلات خاص خودشان را دارند و در كشوري مثل ايران، دولت بخوبي امنيت را براي مردم برقرار كرده و اگر بخش خصوصي در اين كشور فعال باشد، مي تواند زمينه اشتغال را ايجاد نمايد.

وي تصريح كرد:در كشورهاي خارجي و توسعه يافته، همواره بخش خصوصي زمينه اشتغال را فراهم مي سازد.

مانوسي در ادامه به ظرفيت هاي استان پرداخت و از وجود معادن و ذخاير طبيعي كه در اين استان است اشاره نمود و افزود: ما بايد براي جذب گردشگران خارجي، زيرساخت ها را تقويت كنيم.

وي تصريح كرد: باتوجه به مطالعه اندكي كه داشتم، استان لرستان ظرفيت ها و منابع طبيعي بسياري را دارد اما آنچه كه شايسته استان در بحث گردشگري است، بخوبي معرفي نشده و خيلي از گردشگران از وجود اين ظرفيت ها آگاهي لازم را ندارند.

مانوسي افزود: معادن شما برتري خوبي نسبت به خيلي از جاها را دارد ولي شما دانش كافي را براي استخراج معادن در اختيار نداريد و بايد اين مسئله را حل نمائيد.

در ادامه پرفسور مانوسي اظهار داشت: زير ساخت ها فقط ساخت و ساز نيست بلكه مديريت صحيح و نگهداري مجموعه هاي جذب گردشگري است.

وي تسريع نمود: با اين طبيعت زيبايي كه داريد وضع هتل ها و فرودگاه را بايد بيشتر تقويت كنيد، زيرا يكي از زيرساخت هاي جذب گردشگري هتل ها و فرودگاه ها هستند.

پرفسور اكبر مانوسي در پايان به نقش برجام در توسعه كشور اشاره داشتند و افزودند: مسئله برجام كار بسيار مشكل و سختي بود كه در دولت تدبير و اميد بخوبي صورت پذيرفت، منتها خود برجام به تنهايي نمي تواند مشكلات را از سد راه توسعه بردارد، و اين وجود بخش خصوصي موثر و فعال را مي طلبد.

علی کاکولوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار