با ارزیابی های صورت گرفته از مجموعه های ورزشی و هیات های شهرستان اهواز در سال 1394، هیات کبدی شهرستان اهواز به عنوان هیات برتر شهرستانی برگزیده و از ریاست این هیات ورزشی تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۳۱۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 26 October 2016

به گزارش تابناک خوزستان، در آئین تجلیل از هیات ها، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و باشگاه های برتر خوزستان که مناسبت هفته تربیت بدنی در تالار اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، با ارزیابی های صورت گرفته از مجموعه های ورزشی و هیات های شهرستان اهواز در سال 1394، هیات کبدی شهرستان اهواز به عنوان هیات برتر شهرستانی برگزیده و از ریاست این هیات ورزشی تجلیل به عمل آمد.

این موفقیت بدست آمده مرهون تلاش های بی شاعبه یکسال گذشته کامبیز بهادری رئیس هیات کبدی شهرستان اهواز می باشد.

لازم به ذکر است از زمانی که کامبیز بهادری به عنوان رئیس هیات کبدی شهرستان اهواز انتخاب شد این تیم ورزشی موفقیت های بسیار زیادی از جمله راه یابی به لیگ برتر کشور و پیروزی های پاپی در مسابقات لیگ و صعود به مرحله دوم لیگ برتر کشور کسب نموده است.
 
شایان ذکر است طی یکساله اخیر تفاهم نامه های همکاری بین تیم کبدی شهرستان اهواز و آموزش و پرورش خوزستان و دانشگاه آزاد برای همکاری های بیشتر منعقد گردیده که همه این موفقیت ها مرهون زحمات بی دریغ این مجموعه و رئیس جدید این هیات ورزشی می باشد.


تجلیل از رییس هیات کبدی اهواز بعنوان هیات نمونه و برتر شهرستان اهواز

تجلیل از رییس هیات کبدی اهواز بعنوان هیات نمونه و برتر شهرستان اهواز

تجلیل از رییس هیات کبدی اهواز بعنوان هیات نمونه و برتر شهرستان اهواز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار