در حکمی که به امضای داوود کشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رسیده، به صورت رسمی علی رحمتی به عنوان اولین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرد.

در حکم رحمتی بر برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای عملیات راهداری، ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی با هدف افزایش سطح ایمنی تردد و کاهش تصادفات، ارتقا وضعیت حمل و نقل برون شهری استان اردبیل، ایجاد تعامل مناسب با اصناف و انجمن‌های مرتبط با حمل و نقل، مشاوران و پیمانکاران و تکریم ارباب رجوع تاکید شده است.

علی رحمتی

در این حکم آمده است: با استعانت از خداوند متعال و با هماهنگی‌های لازم با مسؤولان استانی به ویژه استاندار اردبیل، معاونان و مدیران ستادی در پیشرفت اهداف و برنامه‌های سازمان در خدمت به مردم باید تلاش و کوششی جدی انجام شود.

با ادغام راهداری به حوزه حمل و نقل در استان‌ها نیز برای اولین بار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعالیت خود را آغاز کرد تا علی رحمتی که پیش از این مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ها استان اردبیل بود به صورت رسمی به عنوان اولین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در اولین گفت‌و‌گوی خود با فارس، اظهار کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا با استقرار راهداران زمینه برای افزایش خدمات‌رسانی فراهم آمده و با تمامی تجهیزات و امکانات به سمتی حرکت کنیم تا بتوانیم از فضا و فرصت پیش آمده برای خدمات‌رسانی شایسته و بهتر به مردم استفاده کنیم.

علی رحمتی تصریح کرد: با استقرار راهداران در گردنه‌ها و مسیرهای صعب‌العبور به ویژه مناطق کوهستانی سعی می‌کنیم تا به هموطنان خدمات مطلوب‌تری را ارائه کنیم که در این باب همه توان نیروی انسانی، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات را به کار گرفتیم تا در زمستان امسال با کمترین دغدغه تردد هموطنان با ایمنی بیشتر انجام شود.