تابناک: دزد سابقه داري كه با شگردهاي مختلف اقدام به سرقت گوشي هاي همراه مي كرد، بعد از دستگيري به 19 فقره سرقت تلفن همراه در اراك اعتراف كرد.
کد خبر: ۳۱۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 26 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سيدنورالدين حسيني" رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر گفت: در چند ماه گذشته گزارش هاي متعددي از سرقت گوشي هاي تلفن همراه به پليس اعلام شد كه تحقيقات اوليه نشان دهنده آن بود كه سرقت گوشي هاي تلفن همراه توسط يك نفر انجام مي شود.

وي افزود: پرونده هاي تشكيلي به اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان ارجاع شد و بلافاصله تحقيقات تخصصي از شاكيان پرونده ها آغاز شد.

سرهنگ حسيني ادامه داد: با توجه به اظهارات شاكيان مشخص شد كه در بيشتر پرونده ها ، فرد سارق به عنوان مسافر سوار بر خودروهاي سواري شده و با سرگرم كردن راننده خودرو، در طول مسير اقدام به سرقت گوشي همراه آنها مي كند.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت:‌ سرانجام كارآگاهان موفق شدند سارقي سابقه دار را در اين خصوص شناسايي كنند.

وي ادامه داد: متهم پرونده كه به اتهام سرقت مدتي قبل دستگير و در زندان به سر مي برد، با هماهنگي دستگاه قضايي به پليس آگاهي استان  انتقال داده شد و به 19 فقره سرقت گوشي تلفن همراه در اراك اعتراف كرد.

رئيس پليس آگاهي استان مركزي خاطر نشان كرد: متهم به همراه پرونده هاي متشكله براي برخورد قانوني به دستگاه قضايي معرفي شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار