دبیر هیئت کارته خراسان رضوی گفت: تیم کاراته خراسان رضوی به علت کسب نتایج ضعیف از حضور در دور برگشت لیگ بر‌تر کناره گیری کرد.
کد خبر: ۳۱۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 06 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی جعفر ناصری در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار داشت: هم‌اکنون در اردو تیم ملی از خراسان رضوی سه نفر دعوت شده‌اند که از این سه نفر به طور حتم یک نفر ملی پوش کاراته جمهوری اسلامی ایران می‌شود، امیدواریم از این تعداد حداقل دو نفر بتوانند لباس تیم ملی را بر تن کنند.

دبیر هیئت کاراته خراسان رضوی افزود: هم‌اکنون از خراسان‌رضوی در اردو تیم ملی نونهالان و نوجوانان در بخش کاتا حضور دارند که تیم کاراته خراسان رضوی برای کسب مقام اول و دومی در حال مبارزه است که بنا بر آمار موجود احتمال اول شدن خراسان رضوی از سایر تیم‌ها بیشتر است.

ناصری بیان کرد: هم اکنون اردو تیم ملی که در بخش جوانان در حال برگزاری است خراسان رضوی با اعزام بهترین کاراته کاران خود توانسته نتایج قابل قبولی را ارائه دهد که در بخش کمیته نمایندگان خراسان رضوی برای اولی در بین هشت تیم رقابت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از خراسان رضوی تیمی در سوپر لیگ کاراته کشور شرکت نکرده است؟ گفت: به علت اینکه سطح مسابقات سوپر لیگ کاراته کشور بسیار بالا است و خراسان رضوی فردی را در آن سطح ندارد تصمیم بر این گرفته شد که در این مسابقات شرکت نکنیم و تنها علت این امر نبود تیم‌های پایه قوی است.

دبیر هیئت کاراته خراسان رضوی گفت: هم اکنون که دور برگشت لیگ کاراته در حال شروع است تصمیم بر این گرفته شد که از حضور در دور برگشت کناره گیری کنیم و این مهم تنها به علت کسب نتایج ضعیف در دور رفت است.

ناصری بیان کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته کلاس‌های مربی‌گری و داوری در بخش کنترلی به صورت کشوری در مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
چقدر برای مربیان کاراته احترام قائل هستید و چه امکاناتی برای ایشان در نظر گرفتید تا قهرمان هم داشته باشیم
تا زمانی که هیات کاراته به این روند افول خود ادامه بدهد اوضاع همین است که انتقا د کنند تیم پایه نداریم
همین چند تا هم ثمره زحمت مربیانی است که با بی مهری و توهین از کاراته رانده شده اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار