دبیر هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه:
دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه از برگزاری دوره روانشناسی برای مربیان و ورزشکاران کرمانشاهی در 20 آبان‌ماه خبر داد و گفت: مربی برای کسب موفقیت، باید در کنار تکنیک‌های فنی به مسائل روانشناسی نیز آشنایی داشته باشد.
کد خبر: ۳۱۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 27 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،وحید خسروی امروز اظهار داشت: برای موفقیت‌ تیم‌های ورزشی استان بهتر است مربی در کنار تکنیک‌های فنی به مسائل روانشناسی نیز آشنایی داشته باشد.

دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه از برگزاری دوره روانشناسی برای مربیان و ورزشکاران کرمانشاهی در 20 آبان‌ماه خبر داد و گفت: مشاوره روانشناسی در عملکرد روانشناسان تاثیر به‌سزایی دارد و این دوره با همکاری فدراسیون پزشکی ورزش کشور برگزار می‌شود.

این مسؤول به سه سطح کلی کلاس‌هایی که در حوزه پزشکی و ورزشی برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: سطح نخست کلاس‌های پزشکی و ورزشی در بحث دروس تئوری، عملی و آشنایی با مفاهیم اولیه است‌.

وی سطح دوم و سوم کلاس‌های پزشکی و ورزشی را به ترتیب مختص مربیان و مدرسان این حوزه دانست و گفت: کسانی که مدارک و مدارج علمی بالایی در کارنامه خود ثبت کنند به‌عنوان مدرس در این حوزه گزینش و انتخاب می‌شوند.

خسروی مهمترین اقدام هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه را هدایت صحیح و درست خانواده‌ها در راستای استعدادیابی فرزندان نسبت به ورزش مورد علاقه عنوان کرد و متذکر شد: با برگزاری مشاوره‌های استعدادیابی روانی در ورزش در واقع به خانواده‌ها در راستای ورود فرزندان به ورزش مورد علاقه کمک می‌‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار