امام جمعه سرپل ذهاب، ترویج و نهادینه شدن روحیه شهادت طلبی در جامعه را رمز پیروزی و آسیب ناپذیری نظام اسلامی در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان توصیف کرد.
کد خبر: ۳۱۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 28 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب با اشاره به سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده افزود: شهادت موهبتی است که خداوند متعال به انسان های مومن و آزاده عطا می کند.
وی با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان 58 اظهارداشت: دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی به خاطر تبعیت نکردن انقلاب و نظام از دستورهای آنان است.
وی ایستادگی و مقاومت را تنها راه مقابله با استکبار دانست و بیان کرد: طبیعت استکبار سلطه کردن است و هرملتی که در برابر سلطه گری آنها مقاومت نکند، ضربه های جبران ناپذیری را متحمل خواهند شد.
خطیب جمعه سرپل ذهاب گفت: هدف آمریکا تنها حفظ منافع پوشالی و خودساخته در منطقه است و عناوینی همچون حقوق بشر، تنها بهانه و نقابی برای چپاول منابع دیگر کشورهاست.
حجت الاسلام بیان کرد: آمریکایی ها همواره درطول حیات با برکت انقلاب اسلامی سعی کرده اند با نفوذ در لایه های مختلف سیاسی و اقتصادی به نظام الهی ما ضربه بزنند اما بصیرت و هوشیاری ملت و مسوولان باعث شد تا نظام جمهوری اسلامی در برابر این هجمه ها مقاومت و دسایس سازمان دشمنان را خنثی کند.
وی در ادامه به فعالیت های خرابکارانه دیپلمات های آمریکایی در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ارتباط با گروههای تروریستی و ضد انقلاب و تامین منابع مالی آنها از جمله فعالیت های لانه جاسوسی آمریکا در کشور بود که توسط دانشجویان پیرو خط امام در 13 سال 58 شناسایی و نابود شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار