کد خبر: ۳۱۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 29 October 2016


امام جمعه ساوجبلاغ گفت: یکی از مهمترین توطئه‌های دشمنان تلاش آنها برای نفوذ در ارکان کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، نماز سیاسی و عبادی جمعه امروز این شهرستان به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی ناطقی و با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار شد.

خطیب جمعه ساوجبلاغ در بخشی از خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: کشورهای استکباری غربی با استفاده از عوامل خودفروخته داخلی به دنبال این هستند که نسل جوان ما را نسبت به آینده ناامید و مایوس کنند.

ناطقی افزود: آنها می‌دانند که با حمله نظامی و تحریم‌های گسترده اقتصادی و تهدیدهای روزافزون، نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، لذا به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور هستند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل ما با انواع توطئه‌های نرم و به ویژه شبیخون فرهنگی مواجه هستیم که اگر در برابر این توطئه‌ها هوشیار نبوده و در مسیر ولایت حرکت نکنیم، با آسیب جدی روبه‌رو می‌شویم.

امام جمعه ساوجبلاغ گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب، بحث نفوذ در ارکان مختلف کشور و همچنین نفوذ فرهنگی است و باید برای مقابله با این توطئه‌ها، آگاه باشیم.

ناطقی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن سیزدهم آبان‌‌ماه اشاره کرد و گفت: ملت ایران سال‌ها از جنایات و توطئه‌های آمریکا متضرر شده و هرگز با رژیم حاکم بر کاخ سفید با سیاست‌های استکباری این حکومت، همراهی نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها به دنبال نفوذ و تسلط بر منابع ایران هستند و به همین دلیل باید همواره مسیر مقامت را در برابر این رژیم استکباری با قدرت طی کنیم.

خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: شعار مرگ بر آمریکا هرگز از یاد ملت ایران نمی‌رود و به طور قطع در روز سیزدهم آبان، این مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ضمن تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت، بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا را بلندتر و رساتر از سال‌های قبل سر خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار