شهردار کرمانشاه از آماده شدن پنج موافقت‌نامه همکاری مشارکت‌ و سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف در این شهر خبر داد و گفت: باید بحث مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری در بودجه‌های شهرداری کرمانشاه پایدار شود.
کد خبر: ۳۱۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 29 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،آرش رضایی امروز اظهار داشت: در حال‌ حاضر بحث مشارکت‌های در بودجه شهرداری کرمانشاه عددی بسیار ناچیز است که این در بودجه کلان شهری باید تبدیل به عددی عمده برای شکل‌گیری بودجه شود.

شهردار کرمانشاه از آماده شدن پنج موافقت‌نامه همکاری مشارکت‌ و سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف در این شهر خبر داد و گفت: از این تعداد سه موافقت‌نامه همکاری، مشارکت سرمایه‌گذاری در جلسه اخیر سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه توسط مدیران مربوطه به امضا رسیده است.

این مسؤول ادامه داد: از پنج موافقت‌نامه آماده شده دو موافقت‌نامه توسط مدیران مربوط با شهرداری و سرمایه‌گذاران شهرداری نیاز به بازنگری و بررسی داشتند که به جلسه در هفته‌های آینده موکول شد.

رضایی با بیان اینکه با برگزاری این جلسات هر دو هفته یک‌بار این تعداد موافقت‌نامه‌ها را به نتیجه می‌رسانیم، افزود: باید بحث سرمایه‌گذاری در بودجه‌های شهرداری کرمانشاه پایدار شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار