رئیس اتاق اصناف کرمانشاه خبر داد
رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه از مشارکت جمع کثیری از اتحادیه اصناف کرمانشاه در راستای جمع‌آوری کمک‌ها، نذورات و پذیرایی از زوار اربعین در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 30 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،رضا سلیم ساسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: در سال‌جاری اتاق اصناف کرمانشاه در راستای رفاه حال زائران مراسم اربعین حسینی همچون سال‌های قبل با اعلام آمادگی، کمک‌های خود را به ستاد استقبال زوار اربعین ارائه و تقدیم کرد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: تاکنون مبلغ بیش از 2 میلیون تومان از سوی اتحادیه طلا فروشان برای اسکان و پذیرایی از زوار اربعین ارائه و اهدا شده است.

وی با اشاره به کمک 10 میلیون تومانی اتحادیه بارفروشان در استان در راستای پذیرایی از مسافران اربعین، ادامه داد: اتحادیه آهن‌فروشان نیز مقادیر قابل توجهی پروفیل تحویل دادند که برای برپا کردن موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی و نیز محل‌های اسکان زوار اربعین مورد استفاده قرار بگیرد.

به گفته این مسؤول، اتحادیه‌های مختلف اصناف طی روزهای باقی‌مانده کمک‌های موثری در راستای تکریم و پذیرایی از زوار معزز امام حسین(ع) در کربلای معلی تحویل ستاد اربعین استان کرمانشاه می‌دهند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه اظهار داشت‌: مقادیر قابل توجهی آب معدنی، مواد مصرفی همچون شکر، قند، روغن، برنج، چایی و... برای پذیرایی از زوار امام حسین(ع) جمع‌آوری شده که به‌زودی تحویل ستاد اربعین استان داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار