فرماندار گیلانغرب گفت: هرگونه ساخت و ساز در حریم محدوده شهر ممنوع است و با متخلفان برابر قانون به شدت برخورد می شود.
کد خبر: ۳۲۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 30 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، کرم محمدی روز یکشنبه در جلسه ساماندهی و تعیین تکلیف واحدهای مسکونی حاشیه نشین در اطراف شهر گیلانغرب، بر لزوم اهتمام بیشتر مسوولان در پیشگیری از ساخت و ساز غیرقانونی در حریم محدوده شهر و تصرف در زمین های کشاورزی و منابع طبیعی توسط برخی افراد سودجو تاکید کرد.
وی اظهارداشت: تعرض به اراضی حاصلخیز کشاورزی حریم شهر برای هرگونه ساخت و ساز به هیچ عنوان پذیرفته نیست و همه دستگاه های اجرایی ذیربط موظفند در این راستا به وظایف خود به درستی عمل کنند.
وی اظهار داشت: تعداد 74 واحد مسکونی و کارگاهی در حاشیه شهر گیلانغرب در سالهای گذشته به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت و ساز در زمین های کشاورزی کرده اند که تعیین تکلیف این واحدها از طریق معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه در دست پیگیری است.
فرماندار گیلانغرب با بیان اینکه این واحدها به تدریج در حاشیه شهرک شهید رجایی گیلانغرب احداث شده اند، به افراد متخلف هشدار داد هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز چه در شهر و چه در مناطق روستایی به صورت دقیق و جدی رصد خواهد شد و با متخلفان برخورد می شود.
محمدی بیان کرد: عوامل تخریب و ساخت و ساز در منابع طبیعی منطقه ناودار از توابع گیلانغرب نیز مورد پیگرد قانونی قرار گرفته اند.
دادستان گیلانغرب نیز در سخنانی از قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان و متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز و همچنین تصرف کنندگان اراضی ملی خبر داد.
کیوان عبدی افزود: به منظور برخورد قانونی با متخلفان، دستگاه های اجرایی ذیربط با علاوه بر پیشگیری از ایجاد بناهای غیرمجاز، درخواست خود را به موقع به دستگاه قضایی تحویل دهند تا در روند رسیدگی پرونده مشکلی ایجاد نشود.
شهرک شهید رجایی در سال 90 به شهر گیلانغرب الحاق شد و طی این مدت 35 واحد مسکونی و 39 واحد کارگاهی صنعتی و نیمه صنعتی در حاشیه آن به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت و ساز کرده اند که تاکنون هشت مورد آن منجر به تخریب شد.
شهرستان گیلانغرب 175 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی دارد که 75 هزار هکتار آن جنگل و بقیه مرتع و نیزار است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار