مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: طی هفت ماه سال جاری بیش از 300 مددجوی زیر پوشش این نهاد به سفر معنوی کربلای معلی اعزام شدند.
کد خبر: ۳۲۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 30 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین وحید میرزایی‌بافتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی استان قزوین برنامه‌های مختلفی را برای مددجویان برگزار می‌کند که اجرای طرح شوق زیارت از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: در این طرح اردوهای زیارتی، سیاحتی و تفریحی برای مددجویان نیازمند برگزار می‌شود تا آن‌ها از برکات این اردوها استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین اعزام مددجویان نیازمند زیر پوشش این نهاد به کربلای معلی را از جمله برنامه‌های اردویی آن عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود تا نیازمندانی که به این سفر معنوی نرفته‌اند، شرایطی ایجاد شود تا آن‌ها هم اعزام شوند.

میرزایی‌بافتی با اشاره به اینکه اعزام مددجویان به سفر معنوی کربلای معلی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته و هفت ماه سال جاری بیش از 400 مددجوی زیر پوشش این نهاد با هزینه‌ بیش از 2 میلیارد و 768 میلیون ریال به این سفر معنوی اعزام شدند.

این مسؤول با اشاره به اینکه هزینه اعزام هر مددجو به عتبات عالیات، 700 هزار تومان است، مطرح کرد: این اعزام‌ها با نظارت سازمان حج و زیارت انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت تصریح کرد: نیکوکاران و خیران قزوینی در این طرح با اهدای کمک‌های مالی به نیازمندان شرکت می‌کنند تا مددجویان این نهاد به سفرهای معنوی برای زیارت اهل‌بیت(ع) اعزام شوند.

میرزایی‌بافتی یادآور شد: سال گذشته 147 نفر از مددجویان طی چهار مرحله با هزینه‌ای بیش از 948 میلیون ریال به سفر زیارتی کربلا معلی اعزام شدند.

وی ادامه داد: طی هفت ماه سال جاری بیش از 300 مددجوی زیر پوشش این نهاد در 6 مرحله با بیش از یک میلیارد و 819 میلیون ریال هزینه به این سفر معنوی اعزام شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار