مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: درصد رسیدگی به پرونده های قاچاق در اداره کل تعزیرات حکومتی استان 104 درصد است که این درصد از میزان عملکرد این اداره کل را در مقام چهارم در میان 31 استان کشور قرار داده است که با توجه به امکانات رتبه ای ارزشمند و شایان توجه است.
کد خبر: ۳۲۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 30 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ نعمت الله بیرانوند روز یکشنبه اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز و موقعیت جغرافیایی و مرزی ایلام اداره کل تعزیرات حکومتی استان بنا بر اهداف و برنامه های راهبردی سازمان و تدابیر مدیریتی و همچنین اهتمام و تلاش مجدانه کارکنان این اداره در مجموعه شاخص های عملکردی سازمان تعزیرات حکومتی کشور طی 6 ماهه نخست سال جاری موفق به کسب رتبه های ارزشمندی در جدول آمار عملکردهای سازمانی شد و جایگاه مناسبی را در رتبه بندی سازمانی و در بخش رسیدگی به پرونده های قاچاق به خود اختصاص داده است.

وی افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام بنا بر آمار عملکرد شعب بدوی ویژه قاچاق کالا و ارز کل کشور که از سوی سازمان مرکزی اعلام شده از ابتدای سال جاری تا پایان 6 ماهه نخست 175 فقره پرونده از طریق دستگاه های کاشف یا از طریق گشت های نظارتی سیار خود اداره تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: 16 فقره پرونده قاچاق نیز موجودی از قبل وجود داشت که طی این مدت به 183 فقره پرونده رسیدگی شده است.

بیرانوند تاکید کرد: همچنین تعزیرات حکومتی استان در بحث تعداد پرونده های مانده شعب بدوی ویژه قاچاق کالا و ارز رتبه دوم کل کشور را با تنها هشت فقره پرونده مانده کسب کرده و این مهم نیز از دستاوردهای مهم و کم نظیر استان محروم ایلام به نسبت کل کشور است که حکایتگر عزم راسخ و اراده جدی تعزیرات حکومتی استان برای مبارزه جدی تا محو کامل پدیده شوم قاچاق از حدود و ثغور استان است.

وی اضافه کرد: طی مدت یاد شده میزان محکومیت نقدی محکومان پرونده های قاچاق در شعب این اداره کل 12 میلیارد و 920 میلیون و 832 هزار و 745 ریال بوده است.

چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار