کد خبر: ۳۲۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 31 October 2016
سمینار آموزشی"آشنایی با تغییرات جدید قانون مالیات های مستقیم" در اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد رییس اتاق بازرگانی استان گفت: سمینار یک روزه "آشنایی با قانون سمینار آموزشیمالیات بر ارزش افزوده و تغییرات جدید قانون مالیات های مستقیم" برگزار می شود.

جبار کیانی پور افزود: این سمینار روز چهارشنبه، 12 آبان ماه 1395 در سالن اجتماعات ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، واقع در خیابان شهید قدوسی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حضور در این سمینار رایگان و برای عموم آزاد است ادامه داد: شرکت کنندگان، گواهینامه های معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند کرد.

رییس اتاق بازرگانی استان با بیان اینکه مدرس این دوره آقای فرهاد فلاحت از اساتید موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران است گفت:در این سمینار مباحثی از جمله مقدمه ای بر مبحث مالیات، مبانی نظری و محاسباتی، قانون مالیات بر ارزش افزوده،ثبت نام و صورتحساب،محاسبه مالیات بر ارزش افزوده،اظهارنامه و ترتیب پرداخت مالیات و عوارض ارزش افزوده و آشنایی با تغییرات جدید قانون مالیات های مستقیم ارائه خواهد شد.

جبار کیانی پور افزود: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اتاق بازرگانی به نشانی yasoujccim.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 33227953-074 ، فکس 33234355-074 و ایمیل info@yasoujccim.ir تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار