پایگاههای طلاب ویزه روحانیون و مبلغین وسفیران هدایت با حضور مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهداء استان اذربایجان غربی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درحوزه نمازي وسازمان تبليغات اسلامي خوی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۲۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 31 October 2016

به گزارش خبرنگارخبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي ازخوي؛مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهداءدر جمع بسیجیان طلاب شهرستان خوی و در خصوص افتتاح این پایگاهها،خاطرنشان کرد: راه اندازی پایگاههای بسیج طلاب در راستای ترویج فرهنگ بسیج و نقش طلاب در بسیج صورت می گیرد و بصیرت افزایی مهمترین و کلیدی ترین نقشی است که طلاب ایفا می کنند.
حجت الاسلام مهدوی دراين مراسم با بيان اينکه ،یکی از فعالیت های طلاب تربیت نيروهای انقلابی است گفت: که این نیروها مدافع ارزشهای اسلامی هستند.
وی بابيان اين که  روحانیون و مبلغان دینی بایستی مکتب اباعبدالله الحسین(ع) را با تحلیل های به روز و مصداق های منطبق با حقایق نه تنها برای بسیج بلکه برای مردم کل جهان تبیین کنند تصريح کرد: روحانیون، مبلغان دینی و سخنرانان مذهبی در عصر حاضر هستند، بنابراین بایستی با دقت و برخورداری از مفاهیم غنی و بهره گیری از منابع اصیل، مسایل روز را با الهام از آیات و روایات و سبک زندگی اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوانان بیان کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهداء،در پایان با اشاره به اينکه ، بسیج طلاب همانند پلی است که باید با تمام اقشار جامعه مرتبط شودگفت: چرا که این ارتباط چهره به چهره و دائمی است که می تواند مشکلات دیگر اقشار و مسائل جامعه بسیجی را  حل و فصل کند.
گفتنی است که بسیج طلاب روحانیون و مبلغین مزین به نام شهید خضرلو در دفتر سازمان تبلیغات اسلامی خوی و با مسئولیت حجت الاسلام غلامرضا معصومی نیا و پایگاه بسیج طلاب سفیران هدایت مزین به نام شهید آیت الله میزا ابراهیم شهید در محل مدرسه علمیه نمازی  و با مسئولیت حجت الاسلام صحتی و با حضور مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه شهدا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی افتتاح شد.

خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار