حریفان تیم‌های تبریزی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی مشخص شدند.
کد خبر: ۳۲۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 04 November 2016
 تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که در مرحله یک سی‌ودوم نهایی رقابت‌ها، با نتیجه دو بر صفر فولاد یاسوج را شکست داد و حریف ملوان در مرحله یک شانزدهم نهایی شد، در انزلی هم توانست با یک گل بر میزبانش غلبه کرد و باید در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات، به مصاف برق جدید شیراز برود.

 تیم برق جدید شیراز نیز در بازی نخست فجر سپاسی شیراز را از پیش رو برداشته و در بازی دومش، قشقایی شیراز را با یک گل شکست داده و حریف تراکتورسازان شده است.

اما گسترش فولاد نیز که در بازی نخستش، امید شهرداری اراک را با پنج گل شکست داد، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، باید به مصاف مس رفسنجان می‌رفت که به علت انصراف حریفش، بی‌دردسر به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد تا حریف شهرداری ماهشهر شود.

شهرداری ماهشهر در دو بازی نخستش به ترتیب مقابل سیاه‌جامگان و نفت امیدیه پیروز شده و در مرحله یک هشتم نهایی، میزبان گسترشی‌ها خواهد بود.

ماشین سازی تبریز نیز در بازی نخست این فصلش در جام حذفی، توانست اتحاد لردگان را با نتیجه 11 بر 2 از پیش رو بردارد تا حریف خونه به خونه در مرحله یک شانزدهم نهایی شود.

ماشین‌سازان با پیروزی دو بر یک مقابل خونه به خونه حریف ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی شد، تیم ذوب‌آهن به ترتیب شهرداری بوشهر و اکسین البرز را شکست داده است.

گفتنی است؛ ماشین‌سازی و گسترش فولاد در خانه حریفان خود به میدان می‌روند و میزبان بازی دو تیم تراکتورسازی و برق جدید شیراز، بر اساس قرعه‌کشی روز یکشنبه سازمان لیگ مشخص خواهد شد./ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار