حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه :
در طول تاریخ هر چقدر ما نسبت به آمریکا نزدیک تر شدیم آنها بیشتر خیانت کردند که نمونه اش برجام بود.
کد خبر: ۳۲۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸ 04 November 2016
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به ادامه سلسله مباحث معاد اظهار کرد: یکی از عوامل مهم ارتقاء روحیه تقوا در وجود انسان تامل و تفکر در خصوص مباحث معاد است.

وی تلاوت قرآن در خانه را باعث افزایش نور ایمان و برکت در خانواده دانست و افزود: مؤمنان سعی کنند خود و فرزندان خود را نسبت به تلاوت قرآن تشویق کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در رابطه با محل مصلای امام خمینی(ره) گفت: اداره مصلی و تامین مخارج آن بر عهده جماعت نمازگزار است و دو موسسه خیریه ای که در مجاورت مصلا هستند، صرف مخارج حوزه علمیه می شود که آن هم تنها بخشی از مخارج این محل را تامین می کند.

وی به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی نیز اشاره کرد و افزود: موضوع مطالعه از مباحث ارزشمند دین اسلام است که لازم می باشد به این مسله بسیار اهمیت داده شود.

قریشی در بخش دیگر سخنان خود به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود به مناسبت  ۱۳ آبان به دو موضوع مهم اشاره کردند که یکی از این مباحث این است که اکنون عده ای در داخل و خارج مطرح می کنند که نفرت و انزجار امام خمینی(ره) نسبت به امریکا منطق دینی نداشت.

وی تصریح کرد :در حالی که مبارزه امام(ره) با امریکا صرف تعصبی نبود بلکه بر اساس عقل اندیشه و تفکر بود.

امام جمعه ارومیه افزود: موضوع دیگر اینکه یک عده می خواهند امریکا را خوب نشان داده و ارتباط با امریکا را باعث رفع مشکلات مطرح کنند.

وی گفت: در حالی که در طول تاریخ هر چقدر ما نسبت به آمریکا نزدیک تر شدیم آنها بیشتر خیانت کردند که نمونه اش برجام بود.

قریشی تأکید کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب نبایستی به امریکا اعتماد کرد آن هم به امریکایی که خود در بحران سیاسی اقتصادی اجتماعی و اخلاقی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: یک عده نیز هستند که منافقانه برخورد می کنند، بطوریکه در سخن فرمایشات رهبر معظم انقلاب را مطرح اما در عمل بر خلاف منویات ایشان رفتار می کنند که ما بر اساس آیات قرآن و همینطور معیارهای مقام معظم رهبری می توانیم این افراد منافق را بشناسیم.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار