جانشين فرماندهي انتظامي خراسان جنوبی:
جانشين فرماندهي انتظامي خراسان جنوبی گفت: لازمه مقابله با فتنه و توطئه هاي دشمن، بصيرت و جريان شناس بودن است.
کد خبر: ۳۲۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 05 November 2016
سرهنگ محمد سعيد فاضل دادگر صبح امروز (۱۵ آبان) در ششمين دوره بصيرت ديني غير تمرکزي ويژه كاركنان انتظامي در استان اظهار داشت: داشتن بصيرت و پايبندي به ولايت فقيه لازمه رسيدن به جايگاه مجاهدان في سبيل الله است.

 وي افزود: برخورداري از بصيرت اين امکان را فراهم مي آورد تا كاركنان در مأموريت ها با قدرت تفکر و انديشه وارد ميدان شده و نقش مؤثري را در رشد جريان فکري اسلامي و شکل گيري نظام اسلامي ايفاء كنند و در تحقق آن، مسئوليت فرماندهان و مديران بسيار مهم و اثرگذار است.

 سرهنگ دادگر به حوادث سال هاي اخير انقلاب اسلامي نيز اشاره و خاطرنشان كرد: ما فتنه 88 را فراموش نكرده ايم كه در همين راستا ناجا طراز بصيرت خود را رهنمودهاي ولايت رهبري تعريف كرد و درست به همين دليل در فتنه 88 با صلابت درخشيد.

 وي در ادامه اظهار کرد: هرچه آسيب‌هاي اجتماعي گسترده‌تر باشد، به همان نسبت نيز وقوع جرايم بيشتر و متنوع ‌تر است لذا براي پيشگيري از وقوع جرم و زندگي همراه با آسايش ضروري است که بصيرت افزايي و عمل به دستورات اسلام را در کاهش جرم از اولويت قرار دهيم.

 سرهنگ دادگر با اشاره به اينکه بصيرت افزايي و نظارت بر اعمال و رفتار از نکات مهمي است که بايد انجام گيرد تا مسير درست و بدون لغزش به کارکنان نشان داده شود، تصريح کرد: پليس با آگاهي و بصيرت افزايي کامل مي تواند در ماموريت هاي خود از جمله برقراري امنيت و برخورد مجرمان از درک بيشتري برخوردار باشد.

 جانشين فرماندهي انتظامي استان با تأكيد بر اينكه ارتقاء بصيرت، انسان را از سمت گمراهي نجات داده و در دو راهي هاي زندگي، مسير اصلي را به وي نشان مي دهد،گفت: كاركنان انتظامي با توسل بر اين امر و پشتيباني از ولايت فقيه و كمك به ائمه اطهار و قرآن، انحراف را از خود زدوده و زمينه ساز امنيت پايدار در جامعه باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار