امروز در دویست و چهارمین جلسه شورا،
شورای اسلامی شهر قم در دویست و چهارمین جلسه خود، به بررسی یکی از مهم‌ترین مصوبات دوران فعالیت این شورا، یعنی مصوبه برنامه راهبردی عملیاتی 5 ساله شهرداری با نام قم 1400 خواهد پرداخت.
کد خبر: ۳۲۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲ 06 November 2016
به گزارش تابناک قم، شورای اسلامی شهر قم که به ماه‌های پایانی فعالیت خود نزدیک می‌شود، یکی از مهم‌ترین مصوبات خود را امروز مورد بررسی قرار می‌دهد. در این مصوبه که به اختصار «قم 1400» و به تفصیل برنامه راهبردی عملیاتی 5 ساله شهرداری قم نامیده شده است و از زیر دست کمیسیون‌های متعدد شورا و سپس کمیسیون تلفیق نیز گذشته است، راهبرد شهرداری قم برای 5 سال آینده مشخص می‌شود.

دیگر دستور جلسه‌های شورای شهر در دویست و چهارمین جلسه علنی و رسمی نیز حائز اهمیت هستند. سعادت طلب اخذ مجوز اجرای صورتجلسه فی مابین سازمان قطار شهری قم و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و درخواست پیگیری مصوبه شماره 2303 خرداد 95 شورا با موضوع طرح تملک مغازه های پل جنب پل حجتیه را مطرح می کند و ذاکریان، طرح شورا برای متمرکز نمودن فضاهای تبلیغاتی تحت پوشش سازمان های مرتبط با شهرداری در سازمان زیباسازی، کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین در صورت وجود وقت کافی در صحن علنی شورا طرح خواهد کرد.

آتش زر در این جلسه نیز به ارائه درخواست‌های مساعدت مانند دیگر جلسات ادامه خواهد داد که درخواست مساعدت در خصوص کاهش عوارض پلاک ثبتی 1397 با مالکیت خانم س. ز و در خاست مساعدت در حل مشکل پلاک ثبتی 66 / 2334 آقای ج. آ.ز از آن جمله است. همچنین وی در خصوص ماده 5 قانون اصلاح بیمه اجباری کارگران ساختمانی مصوب 1393 تامین اجتماعی نیز سخن خواهد گفت و درخواست مجوز تمدید مصوبه شماره 19432 مورخ بهمن 92 را برای اعمال تسهیلات تشویقی (کاهش عوارض) در نحوه محاسبه و دریافت عوارض پروانه ساختمانی و کاربری و تراکم تجاری در شهرک صنوف به میزان 50 درصد بابت در و پنجره سازان را نیز مطرح می‌کند.

آخرین موردی که احتمالا وقت جلسه 204 شورا به بررسی آن کفایت نمی‌دهد، درخواست تسویه حساب شهرداری قم با موسسه حسابرسی آگاه نگر در خصوص انجام حسابرسی سال مالی 1393 است که از کمیسیون برنامه بودجه به شورا آمده است و مانند دیگر مسائل مطرح در این کمسیون، توسط آتش زر مطرح می‌شود.

به روال دیگر جلسات شورا، دکتر مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم نیز در این جلسه حضور خواهد داشت و از نزدیک مذاکرات شورا را پیگیری می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار