مدیرکل آموزش فنی ‌و حرفه‌ای استان کرمانشاه، از اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور از 22 تا 27 آبان امسال در سطح استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 06 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،داوود ناصری امید: برنامه بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی ‌و حرفه‌ای با اهداف توسعه فرهنگ مهارت ‌آموزی، اطلاع ‌رسانی، تبیین نقش و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه و آشنایی اقشار مختلف جامعه با آموزش‌های مهارتی برگزار می‌شود.
داود ناصری امید روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از همه اقشار به ویژه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی، دانش‌آموزان، صاحبان و شاغلان در صنایع و صنوف دعوت کرد تا از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بازدید نمایند و با حرفه‌ها، امکانات و تجهیزات این اداره کل در راستای توانمندسازی و ارتقا مهارت از نزدیک آشنا شوند.
مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه برنامه بازدید همگانی فرصتی مغتنم در راستای ارتقای ارتباط سازمان آموزش فنی و حرفه ای با مخاطبان است، افزود: در این طرح بازدید برای عموم مردم آزاد است.
ناصری امید اظهار کرد: همه علاقه‌ مندان می‌توانند برای بازدید از مراکز آموزشی در کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه علاوه بر تماس با مراکز شهرستانی به پایگاه اینترنتی اداره‌ کل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان کرمانشاه به آدرس http://kr.irantvto.ir مراجعه کنند.
مدیرکل آموزش فنی ‌و حرفه‌ای استان کرمانشاه در ادامه به فعالیت 22 مرکز دولتی وابسته به فنی و حرفه ای در استان اشاره کرد و گفت: سه مرکز نیز اکنون آماده بهره برداری است.
ناصری امید همچنین تعداد آموزشگاه های فعال بخش خصوصی در استان را نیز 250 مرکز اعلام کرد.
او در مورد آموزش های ارایه شده در این مراکز نیز گفت: دو میلیون و 400 هزار نفر ساعت در مراکز دولتی و یک میلیون و 650 هزار نفر ساعت در مراکز خصوصی در شش ماه نخست امسال در سطح استان آموزش ارایه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار