همایش بازرسان فرمانداری ها و شهرداریهای استان تهران که با حضور سیف مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران ، خطیبی فرماندار شهرستان ملارد، شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر ملارد در محل مجتمع فرهنگی تفریحی شهید اینانلو شهرملارد برگزار گردید.
کد خبر: ۳۲۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 07 November 2016
خطیبی فرماندار شهرستان ملارد در این همایش ضمن خیرمقدم به بازرسان فرمانداری ها و شهرداریهای استان تهران در این شهرستان در سخنانی، بازرسی را یک نهاد مقدس در ادارات دانست و اظهار اشت: بازرسی به عنوان بازو و مشاور مدیران در جلوگیری از تخلفات در ادرات می باشد. فرماندار ملارد اظهار داشت: باید توجه داشت تخلفات به صفر نخواهد رسید، اما می‌توان با نگاه پیشگیرانه آنها را به حداقل ممکن رساند. خطیبی تصریح کرد: دولت یازدهم در برخورد با متخلفان هیچ خط قرمزی را به رسمیت نمی شناسد و با کسی عقد اخوت نبسته است. وی افزود: دولت در راستای برآورده کردن اهداف عالیه نظام و منویات مقام معظم رهبری، نسبت به برخورد پیشگیرانه از تخلفات نگاه ویژه ای دارد و با مدیران متخلف برخود جدی می نماید. فرماندار ملارد گفت: بسیاری از تخلفات که امروز دولت یازدهم با آن مقابله می کند ریشه در گذشته داردکه دولت تدبیر و امید با قاطعیت در مقابل این تخلفات ایستاده است. خطیبی افزود: متاسفانه برخی از تخلفات در جامعه ما به فرهنگ تبدیل شده که باید تلاش شود جلوی این گونه تخلفات در جامعه گرفته شود .
در ادامه این همایش کارگاه آموزشی با حضور اساتید و کارشناسان سازمان بازرسی استانداری تهران برگزار شد. گفتنی است این همایش یکروزه را شهرداری ملارد بر عهده داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار