در حالی که روزنامه های اصلاح طلب در گافی بزرگ ، کلینتون را رئیس جمهور آینده ی آمریکا معرفی می کردند، غلام رضا تاجگردون رای دادن به ترامپ را اشتباه مردم آمریکا عنوان کرد.
کد خبر: ۳۲۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 09 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،انتخابات آمریکا در حالی به مراحل پایانی خود می رسد که خبرها پس از شمارش آرا پیروزی ترامپ را تایید می کند. اما در این میان ، اصلاح طلبان نتوانستند حمایت خود زا کلینتون را مخفی کنند! و روزنامه های اصلاح طلب در گاف هایی رسانه ای اکثرا ، از پیروزی کلینتون می گفتند.
 
به نظر می رسد صحبت های ترامپ در مورد برجام  ، اصلاح طلبان را در خصوص سرنوشت برجام به شدت به فکر فرو برده است و نتوانسته اند خشم خود را از این موضوع پنهان کنند.
 
در این بین غلام رضا تاجگردون در سخنانی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات ، انتخاب ترامپ را اشتباه مردم آمریکا دانست.
غلامرضا تاجگردون با بیان اینکه ملت آمریکا نیز اشتباه می‌کنند، گفت: ترامپ نشان داده بود که می‌تواند پدیده‌ای در عالم سیاست شود و خلاف افکار عمومی در بسیاری از نقاط جهان، مردم آمریکا او را برگزیدند.

نماینده مردم گچساران در مجلس دهم  با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه رسانه های مختلف بازدید کرد.

تاجگردون در جمع خبرنگاران در مورد انتخابات آمریکا و انتخاب ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رییس جمهور آمریکا و تاثیر آن در برجام، توضیح‌هایی ارائه کرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این رابطه گفت: ترامپ نشان داده بود که می‌تواند پدیده‌ای در عالم سیاست شود و برخلاف افکار عمومی در بسیاری از نقاط جهان، مردم آمریکا او را برگزیدند.

او گفت: باید توجه کنیم که انتخاب ترامپ بیش از آن‌که علامتی به داخل آمریکا باشد، نشانه‌ای است به خارج از مرزهای ایالات متحده. از طرفی با وجود اینکه اروپا و آمریکا همسویی معناداری داشتند، امروز به نظر می‌رسد این همسویی آن‌چنان پایدار نبوده، مگر این‌که اروپاییان تغییر روش دهند. این انتخابات نشان داد که برخلاف آن‌چه گفته می‌شود ملت آمریکا نیز اشتباه می‌کنند و آنها آن‌چنان با رفتار اعتدالی دولت آمریکا همراه نبودند و انتخاب ترامپ نشان داد این رفتار برای ملت آمریکا میمون نبوده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اصلاحات باهویت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
1. اصلاح طلبان با هویت به رأی مردم آمریکا به ترامپ ، به دیده احترام می نگرند و عصبانی نمی شوند ، یعنی صاحبان هویت اصلاح طلبی ، عصبانی مزاج نیستند و واقع نگرند.
2. برخی از صاحبان ثروت ، که ثروتشان را با کمک آب گل آلود و در دهه گذشته ، اندوخته اند ، نگرانند. من به ایشان می گویم : ترامپ با آنان کاری ندارد.
3. من ، گچسارنی های اصلاح طلب را به هوشیاری فرا می خوانم.
4. مردم آمریکا یک فرد با شاخصه های روشن و شفاف سخن را برگزیدند و برای خودش یک هویتی دارد اگر چه ممکن است با ویژگی های ما و شما متفاوت باشد.
5. با کمک خرد ، بگوییم و بخوانیم و ببینیم و بشنویم و رأی بدهیم با چشمانی باز ، نه با دیدگان بسته ای که در پس آن ، سرازیری اشک از دیدگان باشد.
6. چنین گفت لرزاده ای باکیان هدف ، خلق باشد نه پول کلان
7. ...
اصلاحات باهویت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
شعر بالا را خوب تایپ نکردم و این گونه است :
چنین گفت لرزاده ای باکیان / هدف،خلق باشد نه پول کلان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار