کد خبر: ۳۲۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 09 November 2016
به گزارش تابناک یزد،رئیس مرکزآموزش فنی وحرفه ای امام علی (ع) شهرستان اردکان گفت : از 22 لغایت 27 آبان ماه سالجاری طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان اجرا می شود.
نادر متالهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظر به وجود توانمندی ها، امکانات و ظرفیت های سخت افزاری قابل توجه در مراکز آموزش فنی و حرفه ای و ضرورت معرفی آنها به جامعه در راستای برنامه های اطلاع رسانی فعالیت ها و عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای، برنامه بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود.
متالهی با بیان این مطلب که در اجرای این طرح بازدید برای عموم آزاد است اظهار داشت: مردم می توانند با مراجعه به مراکز آموزش فنی وحرفه ای با این توانمندی ها و دستاوردهای این مراکز آشنا شوند .
رئیس مرکزآموزش فنی وحرفه ای امام علی (ع) شهرستان اردکان خاطرنشان کرد: این طرح فرصت مغتنمی در راستای آگاهی‌بخشی مطلوب به آحاد جامعه از چگونگی تاثیرگذاری فراگیری مهارت‌ها در ایجاد اشتغال پایدار و ارتقای ارتباط با مخاطبان سازمان اعم از دانش‌آموزان، کارجویان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، اتحادیه اصناف و صنایع را فراهم می‌کند.
اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار