کد خبر: ۳۲۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 13 November 2016
به گزارش تابناک یزد، عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ضرورت تقویت واحد اجرائیات شهرداری یزد، گفت: اجرائیات شهرداری یزد با چالش نیروی انسانی و اعتبار روبروست.
 سیده حمیده وزیری  در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اهمیت توجه به رفع سد معبر در سطح شهر، اظهار داشت: تلاش عوامل اجرائیات شهرداری برای رفع سد معبر در مجموع خوب بوده و در بسیاری از خیابانها سد معبرها جمع شده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر اینکه نباید هر کسی به خود اجازه دهد که راه مردم را سد کند، عنوان کرد: باید جلوی نابسامانی‌ها در این زمینه گرفته شود که تا حد خوبی این اقدام انجام گرفته است.

وزیری به مسئله مهم ساخت و ساز بدون پروانه ساخت و به صورت ناایمن در یزد اشاره کرد و گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز علاوه بر اینکه ظاهر شهر را خراب کرده، در زمینه شهرسازی هم مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ایراداتی که به ساخت و سازهای غیر مجاز گرفته می‌شود این است که چرا شهرداری پیش از شروع به کار جلوی ساخت را نمی‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: در برخی از مناطق محروم با وجود اینکه ساختمانها به صورت صد در صد ساخته شده مجبور به صدور حکم تخریب می‌شویم که ناخوشایند است اما با وجود ضرری که به مالک وارد می‌شود، چاره‌ای جز تخریب وجود ندارد.

وزیری با اشاره به اینکه شهرداری یزد در حوزه اجرائیات با کمبود نیرو و اعتبار مواجه است، گفت: بهتر است که یکی از پروژه‌های پیش رو را تعطیل کنیم و به جای آن نیرو و اعتبار لازم برای فعالیت بهتر اجرائیات را تامین کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار