تولیت مسجد جمکران:
تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان این که امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا بی نظیر است، گفت: بخش عمده تامین امنیت مربوط به نیروی انتظامی است که به آن افتخار می کنیم.
کد خبر: ۳۲۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲ 13 November 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان در دیدار فرمانده انتظامی استان قم افزود: صحنه اقتدار نظام در داخل و خارج کشور به برکت اتصال مستحکم نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج به ولایت است. 

وی با بیان این که خدا را برای نعمت معنوی ولایت و نظام اسلامی که در راس آن نایب امام زمان(عج) است باید شکرگذار بود، اظهار داشت: نیروهای مسلح کشور جزو پیشتازان و پیشگامان این عرصه معنوی و الهی هستند و امنیت و اقتدار نظام در دوران دفاع مقدس و امروز در صیانت از این نظام، به برکت نیروهای مسلح است. 

رحیمیان ضمن قدردانی از زحمات سازمان عقیدتی سیاسی در نیروی انتظامی، گفت: این زحمات خیلی ارزشمند است و ما شوق خدمت را در چهره ماموران می بینیم و فضا، فضای اشتیاق معنوی است. 

فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار با بیان این که احساس پلیس قم بر این است علاوه بر خدمت در یک نظام دینی و ارزشی شرایط مناسب تری از سایر استان ها برای آن پیش آمده که باید از حداکثر ظرفیت استفاده کند، تصریح کرد: اگرچه این فضا مسئولیت آفرین بوده و الزام های بیشتری ایجاد می کند اما از چند جهت برایش نعمت، برکت و رحمت است که پروردگار برای آن فراهم کرده است. 

سردار کاظم مجتبایی افزود: برای این که سختی و حساسیت ماموریت ها آسان شود پلیس قم نیازمند بهره گیری از محضر بزرگانی مانند تولیت مسجد مقدس جمکران است تا همواره در مسیر و مدار قرار داشته باشد. 

وی با بیان این که در همه عرصه ها نیروی انتظامی پیشتاز بوده و یا به گونه ای مسئولیت دارد، گفت: در ماموریت اربعین بیش از یک ماه پلیس قم در عرصه های مختلف در تلاش است تا شرایط مناسبی برای زائران فراهم بیاورد. 

وی با اشاره به این که در بخش های امنیتی اقدام های بسیار خوبی صورت گرفته است،‌ افزود: در مکان هایی که باید زائران در قم ساکن می شدند امنیت آن ها برقرار شده است.

مجتبایی با بیان این که برای اربعین در حوزه نظام وظیفه بیش از یک ماه کارکنان وظیفه عمومی در آماده باش بوده و شبانه روز فعالیت دارند، افزود: در این مدت حدود17 هزار خدمات وظیفه عمومی صورت گرفت و افرادی که کارت پایان خدمت قدیمی داشتند تلاش شد تا کارت آن ها تعویض و از این زیارت بهره مند شوند.
 
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به ارائه 60 هزار خدمات گذرنامه ای به زائران اربعین حسینی(ع)، گفت: کارکنان اداره گذرنامه پلیس قم نیز شبانه روز در تلاش بودند تا نگرانی برای کسی باقی نماند و حدود 60هزار ویزا صادر شد، البته حدود 15 هزار ویزا مربوط به اتباع خارجی است که کنترل آن وقت بیشتری طلب می کند، اما ما برکت این ماموریت را حس می کنیم. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار