اعضاء ستاد بیست و سومین یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین الدین، سرداران و شش هزار شهید استان قم با مادر شهیدان مهدی و مجید زین الدین در قم دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۲۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 14 November 2016
به گزارش تابناک قم، رئیس و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین الدین، سرداران و شش هزار شهید استان قم با حضور در منزل شهیدان مهدی و مجید زین الدین با خانواده این شهیدان دیدار کرده و با آرمان‌های این شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در این دیدار ضمن تسلیت تسلیت ایام اسارت اهل بیت امام حسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم اظهار کرد: امروز یکی از مواردی که پرداختن به آن خاکریز اول مقابله با بدخواهان و استکبار جهانی به حساب می آید، تکریم و تجلیل شهدا است.

حجت السلام سید حسن اکبری ادامه داد: شهدا از جان و مالشان و همه هستی شان در مسیر اعتلای کلمه حق گذشتند و عزیزترین دارایی آنان جانشان بود که همانند مولایشان امام حسین(ع) در طبق اخلاص گذاشتند و فداشدند تا دین فدا نشود.

مادر شهیدان مهدی و مجید زین الدین نیز در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از دوران حیات فرزندان شهیدش گفت: شهدای ما راه شهدای کربلا و این نهضت عظیم را ادامه دادند و هنوز هم این راه ادامه دارد و مدافعان حرم اهل بیت هم اکنون در این مسیر بزرگ هستند و این جای شکر دارد که هنوز هستند کسانی که ادامه دهنده این راه و روش اند و آماده شهادت هستند.

شایان ذکر است در این دیدار سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه استان قم، غلامرضا جعفری و احمد فتوحی فرماندهان سابق لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع)، سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع)، احمد حسینی مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و همچنین جمعی از معاونین سپاه استان قم نیز حضور داشتند.

بیست و سومین یادواره سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی زین الدین، سرداران و شش هزار شهید استان قم پنجشنبه 27 آبان ماه سال جاری با سخنرانی حضرت آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) و با حضور علما، فضلا، همرزمان شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مردم شهید پرور و ولایتمدار قم برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار