سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قزوین گفت: طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان در حال اجرا بوده و تا 27 آبان ماه جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۳۲۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳ 14 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین منصور جلیلوند روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح که از 22 آبان ماه جاری آغاز شده عموم مردم و علاقه مندان به مهارت می توانند ضمن بازدید از مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه ای استان در جریان توانمندی های آموزشی آنها نیز قرار بگیرند.
وی ادامه داد: ترویج فرهنگ مهارت و آشناسازی مردم با ظرفیت های آموزشی مراکز فنی و حرفه ای از جمله اهداف برگزاری هفته بازدید همگانی از آموزشگاه های دولتی فنی و حرفه ای است.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین ادامه داد: گسترش مهارت در بین جویندگان کار می تواند موجب ایجاد فرصت های شغلی جدید شده و بخشی از معضل بیکاری را کاهش دهد.
جلیلوند با اشاره به نقش آموزش های فنی و حرفه ای در پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی، یادآور شد: در این رابطه ارائه آموزش های روستایی متناسب با نیاز روستائیان را در دستور کار خود قرار داده و طرحی به نام مادران کارآفرین پرور را با هدف ترویج فرهنگ مهارت در نسل جدید دنبال می کنیم.
استان قزوین دارای 11 مرکز آموزشگاهی ثابت (دولتی) فنی و حرفه ای است.
202 آموزشگاه فنی و حرفه ای در استان قزوین وجود دارد که توسط بخش خصوصی فعالیت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار