کد خبر: ۳۲۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 16 November 2016
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه انتقاد از مسئولان اجرایی و یا نهادهای دولتی این استان باید بر اساس منطق و بدون چشمداشت باشد.

به گزارش ایرنا، فتاح محمدی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان لنده در شهر لنده اظهار داشت: وحدت و انسجام بدان معنا نیست که هیچگونه انتقادی وجود نداشته باشد بلکه انتقاد سازنده سبب رشد، توسعه و پیشرفت روز افزون جامعه می شود.
وی گفت: تا هنگامی که اصل مهم وحدت و انسجام وجود دارد مبارزه با بی عدالتی و تبعیض نیز در جامعه وجود خواهد داشت.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام واحد بوده و ولایت فقیه نیز به عنوان عنصر حیات‌ بخش این نظام مانع از انحراف افراد است.
محمدی بیان کرد: ولایت فقیه، کشور را در راستای خدمت رسانی به مردم، رشد و توسعه همه جانبه و قرار گرفتن در مسیر سعادت هدایت می‌ کند.
وی عنوان کرد: مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد مکلف به شنیدن انتقادهای کارساز و راهگشای مردم و انعکاس آنها به رده های بالاتر مدیریتی و تلاش برای رفع مشکلات هستند.
محمدی ابراز داشت: لنده جزء شهرستان ‌های خاص کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ توسعه نیافتگی است و با این وجود کمترین میزان آسیب های اجتماعی را نیز دارد.
وی گفت: به همین دلیل باید شهرستان لنده به نحو مطلوبتر و نگاه جامع‌ تری توسط مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد دیده شود.
وی با اشاره به آگاهی کامل مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از نیازها و مشکلات لنده، اظهار داشت: باید علاوه بر برنامه ریزی اصولی اعتبارات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مردم این شهرستان نیز تامین شود.
دارا کریمی نژاد در این آیین به عنوان فرماندار جدید شهرستان لنده معرفی و از خدمات محمد مرادی فرماندار پیشین تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار