رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی:
رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از آغاز فعالیت تشکیلات دانش آموزی در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 17 November 2016
 محمدرضا بااطمینان صبح پنج شنبه در مراسم افتتاحیه فعالیت های تشکیلات سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: افزایش مهارت های اجتماعی دانش آموزان، افزایش مسئولیت پذیری و تربیت آن ها به عنوان مدیران آینده از جمله اهداف تشکیلات دانش آموزی است.

وی از کسب رتبه دوم خراسان جنوبی در جذب و سامان دهی تشکیلات دانش آموزی طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: در دو سال گذشته تعداد گروه های تشکیلاتی دانش آموزی استان از ۲۵۰ به ۵۳۰ گروه رسیده است.

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی ادامه داد: تلاش می کنیم که هیچ دانش آموزی از زیر پوشش تشکیلات دانش آموزی خارج نباشد چراکه تشکیلاتی شدن ارکان موفقیت کار را تضمین خواهد کرد.

واگذاری ۱۱ عنوان مسئولیت به دانش آموزان

بااطمینان به اجرای طرح یاوران مدرس به صورت تشکیلاتی و منسجم در سال جاری اشاره کرد و افزد: در این راستا امسال ۱۱ عنوان مسئولین به دانش آموزان واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار در کشور کنگره بزرگداشت شهدای امور تربیتی برگزار شده است، عنوان داشت: همچنین امسال خراسان جنوبی در اردوهای آموزشی ویژه مربیان حضور جدی داشته است.

رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی از اعزام شش کاروان به عتبات عالیات در سال جاری خبر داد و گفت: این کاروان ها متشکل از ۲۴۰ مربی و عضو تشکل های دانش آموزی به عتبات عالیات اعزام شدند که خراسان جنوبی از این نظر در رتبه های نخست کشور قرار داشت.

بااطمینان با تأکید بر اینکه به دلیل مشکلات مالی و مسافت طولانی استان های شرق کشور با مرزهای غربی در اعزام های اخیر خراسان جنوبی از این طرح بی نصیب مانده است، بیان کرد: نیاز است تا مسئولان مربوطه برای اعزام سه کاروان زمستانه همراهی و کمک داشته باشند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار