فرمانده انتظامی صحنه خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کشف و ضبط بیش از 287 هزار نخ کالای قاچاق سیگار در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 17 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،فرزاد اکبری امروز اظهار داشت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان، فعالیت‌های موثری در راستای پیشگیری و مبارزه با ارتکاب جرائم و قاچاق کالا انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از افزایش گشت‌های هدفمند برای مقابله و مبارزه با ارتکاب جرائم و قاچاق کالا خبر داد و افزود: با انجام طرح‌های مستمر و برنامه‌ریزی‌های اطلاعاتی و عملیاتی طی یک عملیات انتظامی، با اطلاعات واصله و آگاهی قبلی روز گذشته توانستیم بیش از 287 هزار نخ سیگار قاچاق را کشف و ضبط کردیم.

وی با اشاره به دستگیری 2 متهم قاچاق کالای سیگار در شهرستان صحنه، افزود: اکنون این مجرمان در راستای اجرای مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ضمن اجرای طرح‌های عملیاتی و انتظامی به همراه پاک‌سازی مناطق آلوده به کالای قاچاق در این شهرستان میزان رضایتمندی و احساس امنیت اجتماعی دارای افزایش چشمگیری است.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی در راستای برخورد جدی با متخلفان کالای قاچاق، اظهار داشت: استمرار طرح‌های فوق با هدف تحکیم مبانی امنیتی و افزایش احساس امنیت عمومی به صورت گسترده در دستور کار پلیس انتظامی است و با تلاش در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان، با مخلان حفظ نظم و امنیت جامعه برخوردی جدی و قانونی داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار