دبیر هیئت هندبال شهرستان کرمانشاه:
کرمانشاه- دبیر هیئت هندبال شهرستان کرمانشاه گفت: تیم هندبال کرمانشاه قهرمان مسابقات مرحله نهایی هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شد.
کد خبر: ۳۳۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 17 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،مهدی حمیدیه اظهار داشت: تیم هندبال نوجوانان کرمانشاه در مسابقات مرحله نهایی هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به عنوان قهرمانی رسید.

سرمربی تیم هندبال نوجوانان کرمانشاه با اشاره به عملکرد شایسته نمایندگان استان در این مسابقات افزود: در این مسابقات ۸ تیم از منطقه شمال و جنوب کشور حضور داشتند.

حمیدیه افزود: مرحله نهایی رقابت‌های هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی قزوین انجام شد و در پایان تیم کرمانشاه حائز عنوان قهرمانی شد و تیم هندبال بیتای سبزوار در جایگاه دوم قرار گرفت.

دبیر هیئت هندبال شهرستان کرمانشاه بیان کرد: همچنین شهرداری سمنان عنوان سوم را از آن خود کرد و قزوین میزبان نیز چهارم شد.

وی افزود: هندبالیست‌های کرمانشاه در این مسابقات یک سرو و گردن از دیگر شرکت کنندگان بالاتر بودند و عملکرد زیبایی را به نمایش گذاشتند.

حمیدیه افزود: سرپرستی تیم استان را رضا منصوری بر عهده داشت و آقای باباملکی در این مسابقات به عنوان مسئول فنی مسابقات حضور یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار