نماینده مردم ساوه و زندیه؛
تابناک: محمدرضا منصوری با بیان اینکه حل مشکلات آب و بحث بهداشت و درمان در شهرستان های ساوه و زندیه را به جد پیگیری میکنم گفت: در جلسه امروز مجمع نمایندگان اعضا به آقایان کریمی، بنده و حجت الاسلام سلیمی به عنوان اعضا ناظر بر انتخابات شوراهای استان مرکزی رای دادند.
کد خبر: ۳۳۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲ 22 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در خصوص مهم ترین مشکلات شهرستان های ساوه و زرندیه گفت: مشکل آب مردم ساوه و ارتقا سطح سلامت و بهداشت و درمان در زرندیه مسائلی است که خاطر مردم را مشوش کرده است.

منصوری با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی علیرغم اینکه مشکل آب مردم ساوه از دستور خارج شده بود اما در صحن علنی مجلس به آن واکنش نشان دادم بیان کرد: خوشبختانه کلنگ طرح آبرسانی برای حل این مشکل به زمین خورده است و با تزریق اعتبارات لازم این امید را داریم در دو سال آینده شاهد افتتاح آن باشیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه احداث بیمارستان و تجهیزات که در حوزه بهداشت و درمان خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه دهد لازم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: بحث بیمارستان شهرستان زرندیه با توجه به اینکه نیاز به مصوبه هیات دولت دارد زمانبر است اما پیگیری های لازم در این مورد را انجام می دهم.

منصوری در خصوص جلسه مجمع نمایندگان برای انتخاب اعضا ناظر بر انتخابات شوراهای استان مرکزی گفت: اتحاد و وحدت بین نمایندگان در تمامی عرصه ها باید نمود پیدا کند و قطعا این در این جلسه هم تفاوت چندانی نداشت چه کسانی انتخاب میشوند چون تمام هفت نفر یک تیم متحد و واحد هستند.

منصوری ادامه داد: با رای گیری صورت گرفته حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و بنده به عنوان اعضا ناظر بر انتخابات شوراهای استان مرکزی انتخاب شدیم.

 نماینده مردم ساوه و زرندیه با تاکید بر اینکه مدت فعالیت این وظیفه محوله تنها محدود به دوران انتخابات است و چندان موضوع مهمی نمی تواند باشد بیان کرد: این قبیل مسائل نباید بر روند وحدت و اتحاد مجمع نمایندگان استان مرکزی تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار