مدیر کل سابق حج و زیارت استان کرمانشاه خواستار شد:
کرمانشاه- مدیر کل سابق حج و زیارت استان کرمانشاه با تاکید بر فراهم بودن زیرساخت های لازم در مرز خسروی، خواستار بازگشایی این مرز برای تردد زوار عتبات عالیات شد.
کد خبر: ۳۳۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 23 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، رضا نجفیان در مراسم  تکریم و معارفه مدیران حج و زیارت استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌های موجود و فاصله محدود میان مرز خسروی و عراق که دیگر نیازی به پیاده روی نیست درخواست بازگشایی این مرز را داریم.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه بیان کرد: در این میان بخش خصوصی با ساخت هتل و مراکز اقامتی رفاهی اقدام به سرمایه گذاری کرده اما به دلیل عدم پرداخت بدهی های بانکی مشمول جریمه شده است.

نجفیان از پیشرفت ۹۰ درصدی بزرگراه کنگاور-خسروی خبر داد و گفت: بازگشایی مرز خسروی هم سبب ایجاد امکانات رفاهی و هم سبب انگیزه می شود.

وی افزود: مرز خسروی از سال۷۷ تا ۸۲ برای تردد زوار عتبات عالیات در اختیار حج و زیارت استان بوده است.

نجفیان از ساخت ۳ باب مدرسه و یک نمازخانه در شهرستان پاوه توسط کارگزاران حج خبر داد و افزود: همچنین فرودگاه اشرفی اصفهانی با ارتقا درجه در زمره فرودگاه های بین المللی قرار گرفت.

وی خواستار احقاق حق شهدای منا شد و افزود: هدایای اهدا شده در این مراسم را برای تکمیل مدرسه و مسجد نیمه ساز در یکی از روستاهای شهرستان سرپلذهاب تقدیم می کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار