امام جمعه کنگاور گفت: امروز آمریکایی ها به تعهدات خود عمل نمی کنند و اگر چنین باشد مطمئن باشند ملت ایران با شجاعت و عزت با بدعهدی آنان مقابله خواهند کرد.
کد خبر: ۳۳۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 25 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های نماز جمعه کنگاور به دیدار جمعی از بسیجیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: معظم له در زمینه مذاکرات هسته ای فرمودند اگر آمریکا بخواهد نقض برجام کند عکس العمل نشان می دهیم.
امام جمعه کنگاور در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: تشکیل بسیج یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هفته بسیج گرامیداشت روحیه شهادت طلبی، آرمان گرایی و ولایت مداری است. 
وی افزود: آثار و برکات این شجره طیبه در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید بطوری که حماسه های بزرگ و پیروزی های غرورآفرین در آن زمان بدست توانمند نیروی مردمی بسیج تحقق یافت.
خطیب جمعه کنگاور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز رحلت رسول اکرم (ص)، اظهار کرد: این ایام سالروز روزهای بزرگ، سرنوشت ساز و عبرت انگیز است. 
حجت الاسلام ایوبی در پایان گفت: رحلت پیامبر اکرم (ص) مصادف با بی بصیرتی و بی توجهی ملت و جداسازی مسایل اجتماعی و سیاسی از آموزه های دینی است. 
وی افزود: در این جریان از حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) گرفته تا سایر خاندان رسول خدا (ص) و پیروان واقعی آن حضرت، تلاش کردند به بصیرت افزایی و آگاهی مردم و مبارزه با دشمنان بپردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار