ویسی برای خبرنگاران البرزی پاسخی نداشت
سرمربی سایپای البرز گفت: بخش مهمی از مشکلات ما به دلیل اشتباهات داوری بود و اگر داوران در 9 بازی اشتباه نمی‌کردند، سایپا سال استثنائی را تجربه می‌کرد.
کد خبر: ۳۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲ 11 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: فرهاد پورغلامی پس پیروزی 3 بر 2 نماینده استان البرز در برابر استقلال اهواز از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری پایان بازی حاضر شد.
وی در این نشست اظهار داشت: ما برای پیروزی انگیزه داشتیم و بر خلاف جایگاه سایپا در جدول، برای پیروزی به میدان رفتیم.
این مربی فوتبال افزود: در ابتدای مسابقه اگر چه خیلی زود با 2 گل پیش افتادیم، اما بازیکنان ما تا حدودی نتوانستند خواسته‌های کادر فنی را اجرا کنند که این شرایط از دقیقه 30 به بعد تغییر کرد.
پورغلامی گفت: استقلال خوزستان نیز برای پیروزی تمام توان خود را به میدان آورده بود و بازیکنان این تیم تلاش زیادی داشتند و همین امر موجب شد که تا دقیقه نود، کار 2 تیم با مساوی 2 بر 2 پیگیری شود.
وی افزود: خوشبختانه تجربه ابراهیم صادقی و هماهنگی بازیکنان در این صحنه نتیجه داد و توانستیم گل پیروزی بخش خود را در دقیقه 90 به ثمر برسانیم.
مربی نارنجی‌پوشان البرزی ادامه داد: با این پیروزی بازیکنان و کادر فنی سایپا روحیه خوبی برای آخرین دیدار برابر سپاهان اصفهان دارند و هفته آینده نیز به دنبال 3 امتیاز هستیم.
پورغلامی بیان داشت: متاسفانه در این فصل علیرغم تلاش بسیاری که داشتیم، به حق خود نرسیدیم.
وی در پایان گفت: بخش مهمی از این امر به دلیل اشتباهات داوری بود و اگر داوران در 9 بازی اشتباه نمی‌کردند، امسال سایپا سال استثنائی را تجربه می‌کرد.
لازم به توضیح است، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان پس از شکست تیمش برابر سایپای البرز در مصاحبه پس از بازی حاضر نشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار