برای اجرای طرح کریدور گردشگری بیستون تا کرمانشاه گام های مهمی برداشته شده و بزودی روند اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 27 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه گفت: برای اجرای طرح کریدور گردشگری بیستون تا کرمانشاه گام های مهمی برداشته شده و بزودی روند اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

اسداله رازانی افزود:اجرای این طرح از چند مدت گذشته با جدیت مورد پیگیری قرار گرفت که اقدامات مهمی برای تسریع در اجرای آن صورت گرفته و بزودی اجرای آن آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: مسیر کرمانشاه بیستون به کرمانشاه را به عنوان یک کریدور گردشگری که دارای جاذبیت ها و زیبایی های خاصی باشد از چند مدت قبل مورد بررسی قرار دادیم که اقدامات و تلاش های خوبی برای اجرای آن در حال انجام است که با اجرای این طرح مسیر بیستون به کرمانشاه به مسیری زیبا و با جاذبیت های خاص گردشگری تبدیل خواهد شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط باید همچنان با جدیت به دنبال فراهم ساختن بسترهای لازم برای اجرای این طرح باشند و تلاش نمایند تا این طرح هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

دکتر رازانی بیان داشت: تاکنون چندین جلسه با نیروهای نظامی جهت عقب نشینی دیوارهای پاگان های نظامی مستقر در مسیر کرمانشاه به بیستون تشکیل داده ایم و بزودی نیز برای تسریع در کار جلسه دیگری هم تشکیل خواهیم داد و این موضوع یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که نیاز به پیگیری بیشتری دارد.

وی بیان داشت: طرح ها و برنامه های خوبی برای اثربخشی به جاذبیت های مسیر کرمانشاه به بیستون لحاظ شده که تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط موظف به پیگیری و جدیت در این راستا هستند زیرا در نظر داریم که این مسیر را به مسیری زیبا و دلنشین تبدیل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار