مدیر‌کل امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:
مدیر‌کل امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه خروجی دانشگاه‌های ما باید جوانانی در تراز انقلاب اسلامی باشد، گفت: خروجی دانشگاه‌ها باید جوانانی باایمان و عالم باشد.
کد خبر: ۳۳۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 27 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، حجت‌الا‌سلام علی تقوی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه رازی کرمانشاه، اظهار داشت:  حجت‌الا‌سلام مختاری با بیش از 20 سال خدمت رکورد‌دار خدمت در این نهاد است.

مدیر‌کل امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها شرایط دانشگاه‌ها را ویژه دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگان است و باید این وظیفه را به‌خوبی انجام داد.

تقوی با بیان اینکه خروجی دانشگاه‌های ما باید جوانانی در تراز انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: خروجی دانشگاه‌ها باید جوانانی باایمان و عالم باشند.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه بیان کرد: حجت‌الاسلام امرالله مختاری بیش از 20 سال در این سمت درسیانت از ارزش‌های اسلامی خدمت کردند.

محمدابراهیم اعلمی آل‌آقا به پیوند حوزه و دانشگاه اشاره کرد وافزود: اگر در دانشگاه به‌خوبی ادعای تکلیف کنیم این سرمایه‌ها را بیشتر به کشور سوق می‌دهیم و اگر نتوانیم همه از وضعیت می‌نالیم و سرمایه‌های ما به کشورهای دیگر سفر می‌کنند.

به گفته این مسؤول اخلاق اسلامی، فضائل اسلامی وقتی درکنار علم و عالم قرار می‌گیرند اثربخشی مناسب و مثبتی دارد.

محمد‌نبی احمدی رئیس بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به فرمایشات امام علی‌(ع)، اظهار داشت: امروز جمع شده‌ایم که از 20 سال خدمات حجت‌الاسلام مختاری تشکر کنیم.

گفتنی است، مراسم تودیع و معارفه مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با حضور حجت‌الاسلام تقوی مدیر‌کل امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد و در این راستا از زحمات حجت‌الاسلام امرالله مختاری قدردانی و حجت‌الاسلام خسرو زال‌پور به‌عنوان سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی، معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار