مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: مصرف بنزین با تعطیلی جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی در سه روز بحران سرما به حدود ۴.۳ میلیون لیتر رسید.
کد خبر: ۳۳۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 29 November 2016
حسینعلی طالبی صبح سه شنبه پس از بازدید از شهرهایی که دچار قطع گاز شده بودند در جمع کارکنان نواحی تابعه اظهار کرد: میانگین مصرف سه‌روزه بنزین در سطح شهرهای منطقه ساری حدود ۲.۷ میلیون لیتر است که در زمان افت و قطع گاز که منجر به تعطیلی جایگاه‌های عرضه سی ان جی شد به عددی بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر تغییر پیدا کرد.
 
وی منطقه ساری را به‌عنوان یکی از مناطق موفق و توانمند در راستای ذخیره‌سازی و توزیع سریع انواع فرآورده مایع معرفی کرد و گفت: موفقیت در انجام به‌موقع سوخت‌رسانی در بحران اخیر در شناسایی و ارزیابی وضعیت‌های مشابه سالهای گذشته ازجمله بحران سرما و قطع گاز سال ۸۶ است.
 
وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش گران منطقه ساری در امر سوخت‌رسانی خاطرنشان کرد: حضور نیروی بسیجی و متخصص با همکاری تنگاتنگ راننده تانکرهای حمل سوخت در منطقه ساری موجب شده با برنامه در جهت مدیریت و کنترل بحران در هر ۲۴ ساعت حدود ۲۰۰ تانکر بنزین از انبار نفت ساری بارگیری و در مجاری عرضه تخلیه شود.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با ابراز خوشحالی از پایان بحران زودهنگام سرما در مازندران، افزود: امید است با توجه به برودت هوا در ماه‌های آتی، همچون سال‌های گذشته هیچ مشکلی درامر سوخت‌رسانی نداشته باشیم.
 
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار