امسال ۱۸۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۳۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 29 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ مدیر کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب گفت:امسال ۱۸۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شده است.

حیدر بهرامی گفت: هفت میلیارد و ۷۴۰ میلیون اعتبار برای تامین این تعداد تسهیلات اختصاص داده شده است تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و کارانگیزی از منابع امدادی و تسهیلات خودکفایی از دو محل اعتبارات بانکی و امداد تامین می شوند.

وی خاطرنشان کرد: امسال بیش از یک میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال تسهیلات از منابع امدادی برای ایجاد هشت فرصت شغلی و حدود چهار میلیارد ریال نیز جهت ایجاد ۲۶ فرصت شغلی از محل اعتبارات بانک های عامل به مددجویان سرپل ذهابی اعطا شده است.

وی تاکید کرد: همچنین در سال جاری۱۳۲ فقره وام کارگشایی با اعتبار یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال و ۱۴فقره وام کارانگیزی نیز با اعتبار ۵۶۰ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان تخصیص داده شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد: وام های خودکفایی تا سقف ۳۰۰میلیون ریال و با هدف ایجاد اشتغال پایدار و وام های کارانگیزی و کارگشایی تا سقف۴۰ میلیون ریال برای حل مشکلات ضروری پیش روی خانوارهای نیازمند پرداخت می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار