معاون سوادآموزی کرمانشاه خبر داد
معاون نهضت سوادآموزی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح آموزش بی‌سوادان 10 تا 20 سال فرصت مناسبی برای یادگیری گروه سنی جوان است، گفت: این طرح پیشنهادی سوادآموزی استان به وزارت آموزش و پرورش ارائه داده است.
کد خبر: ۳۳۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 01 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،محمد‌رضا بسامی امروز اظهار داشت: طرح استانی ایجاد مدارس خاص برای گروه‌های سنی 10 تا 20 سال در وزارت آموزش و پرورش پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه در صورت تأمین اعتبارهای لازم طرح مذکور در استان‌ها به اجرا در می‌آید: گفت: این گروه خاص براساس نظر کارشناسان توانایی یادگیری بالاتری (در حد دانش‌آموزان عادی) را دارند.

معاون نهضت سوادآموزی استان کرمانشاه از ایجاد این مدارس در نقاطی از استان که بیشترین بی‌سوادان را در گروه سنی 10 تا 20 سال دارند خبر داد و افزود: در شهرستان‌های کرمانشاه و ثلاث‌باباجانی بیشترین گروه‌های سنی جوان بی‌سواد را داریم که با عملی شدن این پیشنهاد یک فرصت سریع به این گروه برای بازگشت به‌سوی سوادآموزی داده می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال 15 هزار بی‌سواد و کم‌سواد برای یادگیری خواندن و نوشتن در کلاس‌های سوادآموزی استان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: از تمام دستگاه‌های مشارکت‌پذیر، فارغ‌التحصیلان جویای کار و مشتاقان تعلیم و تربیت تقاضا داریم که این معاونت را در تحقق اهداف یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار