مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه- مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از صدور بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار کالا از طریق گمرکات و بازارچه های مرزی استان به خارج از کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 03 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، خلیل حیدری امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی ۸ ماهه امسال بیش از یک میلیارد و ۲۸۲ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۴۸۱ دلار کالا به وزن سه میلیون و ۸۷۹ هزار و ۴۰۵ تن از تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است.

وی افزود: ۶۲۳ میلیون و ۲۸۰ هزار و ۵۰ دلار با وزن دو میلیون و ۴۰۲ هزار و ۹۸۸ تن از کالاهای فوق در گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان، پاوه و بازارچه های مرزی پرویزخان، شوشمی و شیخ صله  اظهار و صادر شده است.

وی ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت ۶۵۸ میلیون و ۸۷۸ هزار و ۴۳۱  دلار کالا را  با وزن یک میلیون و ۴۹۹ هزار و ۲۲۴ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.

  مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را  گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، سیمان، لوازم  خانه داری  و پاکیزگی  از مواد پلاستیکی، دام زنده از جمله گوسفند، اوره، ظروف ملامین،   رب گوجه فرنگی و هندوانه عنوان کرد.

حیدری با بیان اینکه بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود گفت: در هشت ماهه نخست امسال در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۱ کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار