استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در گذشته کرمانشاه یکی از شهرهای باشکوه، مهم و مقتدر ایران بوده، گفت: همه باید دست به دست یکدیگر بدهیم تا شکوه و اقتدار گذشته را به این دیار باز گردانیم.
کد خبر: ۳۳۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 04 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، اسدالله رازانی روز یکشنبه در دیدار با روسای اصناف و اتحادیه های استان که در سرسرای شهدای اصناف کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بازگشت کرمانشاه به روزهای اوج و شکوهش شدنی است ولی باید همه مسوولان و مردم برای تحقق این امر اراده کنند.
وی افزود: کرمانشاه اگر بخواهد به روزهای اوج گذشته باز گردد باید تمامی اقشار و اصناف همدل و همراه با هم به این دیار کمک کنند تا ابتدا مشکلات از سر راه برداشته شود و سپس به توسعه و پیشرفت فکر کنند.
رازانی گفت: سال هاست کرمانشاه مرکزیت غرب کشور را به دلیل موقعیت جغرافیایی و خدماتی که به استان های همجوارش ارایه می کند، داراست، مرکزیتی که همچنان باید ادامه پیدا کند.
استاندار کرمانشاه در ادامه به نقش اصناف و بازاریان در توسعه و پیشرفت کشور اشاره و اظهار کرد: این قشر از سال های قبل همواره معتمد مردم بوده اند و امروز هم هیچ دلیلی برای گسسته شدن این اعتماد وجود ندارد.
وی از بازاریان و اصناف به عنوان یک نهاد ریشه دار یاد کرد و گفت: اگر این قشر عظیم با هم متحد و هماهنگ باشند بسیاری از مشکلات جامعه و اقتصاد حل خواهد شد.
رازانی ایجاد شهرک های صنفی را مورد تاکید قرار داد و گفت: ایجاد این شهرک ها که از خواسته های اصناف هست برای شهر یک میلیون نفری کرمانشاه لازم و ضروری است.
استاندار همچنین راه اندازی شب بازار کرمانشاه را یکی دیگر از نیازهای موجود در مرکز استان برشمرد و با بیان اینکه استانداری حاضر است حمایت های لازم را برای ایجاد آن به عمل آورد، ساماندهی کشتارگاه های استان را نیز مورد تاکید قرار داد.
وی در پایان با مثبت ارزیابی کردن چنین جلساتی، خواستار تشکیل مرتب آن ها شد و گفت: این جلسات می تواند فایده های زیادی به همراه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار