عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم:
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم ايجاد امنيت اجتماعي و اخلاقي در جامعه را مهمترين دستاورد نيروي انتظامي در ايران دانست و عنوان کرد: امروز مردم پليس را همراه خود مي دانند و بر نقش آن در ايجاد آرامش اشراف دارند.
کد خبر: ۳۳۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 04 December 2016

آيت الله "حسن ممدوحي" گفت: پليس در جمهوري اسلامي ايران به خوبي احساس امنيت ايجاد کرده است و مردم نيز به خوبي اين موضوع را درک مي کنند.

وي افزود: در تمامي جوامع، پليس مهمترين نقش را در برقراري امنيت دارد و نيروي انتظامي به خوبي اين نقش را در ايران اسلامي ايفا مي کند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم ايجاد امنيت اجتماعي و اخلاقي در جامعه را مهمترين دستاورد نيروي انتظامي در ايران دانست و عنوان کرد: امروز مردم پليس را همراه خود مي دانند و بر نقش آن در ايجاد آرامش اشراف دارند.

آيت الله ممدوحي عملکرد نيروي انتظامي در کنترل ترافيک و کاهش تصادفات جاده اي را نيز مثبت ارزيابي کرد و گفت: عملکرد پليس در زمينه کنترل تردد ها و کاهش حوادث جاده اي قابل تقدير است.

وي تاکيد کرد: بايد به نيازهاي کارکنان نيروي انتظامي توجه شود تا شاهد افزايش کيفيت خدمات پليس در سطح جامعه باشيم.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در بخش ديگري از صحبت هاي خود بر ضرورت ايجاد امنيت در جامعه اشاره کرد و گفت: رشد اقتصادي، فرهنگي، سياسي و علمي جامعه تنها در سايه احساس امنيت محقق مي شود.

آيت الله ممدوحي از امنيت به عنوان يکي از بزرگترين نعمت هاي الهي نام برد و عنوان کرد: بايد از امنيت کشور براي توسعه استفاده کرد.

لزوم بازنگري روش هاي انتظامي در زمينه ترويج عفاف و حجاب

وي در ادامه صحبت هاي خود بر ضرورت توجه به مقوله عفاف و حجاب تاکيد کرد و گفت: در صورتي که عفاف و حجاب در هر جامعه اي از بين رود، مردم آن جامعه به سمت پوچ گرايي سوق پيدا مي کنند.

اين استاد حوزه و دانشگاه تاکيد کرد: بايد ترويج عفاف و حجاب در جامعه مورد توجه قرار گيرد تا از رواج بي بندوباري در جامعه جلوگيري شود.

آيت الله ممدوحي با بيان اينکه دشمنان از راه هاي مختلف به دنبال ضربه زدن به ايران اسلامي هستند، اظهارداشت: دشمنان جمهوري اسلامي ايران امروز از طريق جنگ نرم به دنبال لطمه زدن به ارزش هاي ملت هستند.

وي به عملکرد پليس در زمينه ترويج حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: نيروي انتظامي بايد با بازنگري روش هاي خود به نحو مطل وب تري در زمينه ترويج عفاف و حجاب فعاليت کند.

منبع: پايگاه خبري پليس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار