روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه روز سه شنبه در خصوص خبر لغو یک مراسم به مناسبت روز دانشجو در این دانشگاه واکنش نشان داد و آن را 'غیرواقعی' اعلام کرد.
کد خبر: ۳۳۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 06 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، در جوابیه روابط عمومی دانشگاه رازی آمده است:' در خصوص انتشار پاره ای مطالب غیرواقعی در باره لغو مراسم به مناسبت روز دانشجو و 16 آذر در دانشگاه رازی خوشبختانه تاکنون نه در این ایام و نه در ایام پیشین هیچ مجوز رسمی که مراحل تصویب را مطابق ضوابط حاکم بر دانشگاه طی کرده لغو نشده است. 
در همین راستا به مناسبت تکریم مقام دانشجو و ترویج فرهنگ استکبارستیزی که ماهیت اصلی روز 16 آذر می باشد در هفته جاری برنامه های متنوعی نظیر سخنرانی، تریبون آزاد، پرسش و پاسخ و... در سطح دانشگاه با محوریت دانشجویان و فعالان دانشجویی برگزار شده است. 
ذکر این نکته ضروری است که به استناد مصوبات کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان مقرر گردیده است، دانشگاه پس از صدور مجوز تجمع، مراسم و یا سخنرانی توسط هیات نظارت حداقل تا سه روز کاری پیش از برگزاری مراسم اطلاع رسانی لازم را به کمیسیون یاد شده به عمل آورد.
لذا به طور منطقی بررسی درخواست های دانشجویی و صدور مجوزهای مربوطه بدون رعایت مراحل فوق غیرقانونی می باشد.'
بسیج دانشجویی دانشگاه رازی در خبری که در فضای مجازی منتشر شده اعلام کرده بنا داشته عصر امروز مراسمی با عنوان 'فردا از آن ماست' با حضور 2 تن از فعالان دانشجویی در تالار شهید علیمحمدی دانشگاه رازی برگزار کند که مسوولان این دانشگاه مانع برگزاری آن شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار