مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه- مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از واردات ۱۸ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۴۳۳ دلار کالا به وزن ۱۱ هزارو ۱۰۹ تن از طریق گمرکات استان به کشور طی ۸ ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 07 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، خلیل حیدری امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در۸  ماهه سال جاری  بالغ بر ۱۸ میلیون و ۱۳۴  هزار و ۴۳۳ دلار به وزن ۱۱ هزارو ۱۰۹ تن است.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع کالاهای وارداتی به استان از۱۲ کشور وارد می‌شود، تصریح کرد:  کشورعراق با ۱۰ میلیون و ۱۴۵  هزارو ۴۰۷ دلارکالا به وزن ۶ هزار۸۱۳  تن جایگاه اول را در بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در ۸ ماهه سال جاری به خود اختصاص داده است.

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه ادامه داد: طی مدت یاده شده کشور چین با دو میلیون ۷۰۷ هزاردلار و آلمان با یک میلیون و ۸۳۴ هزاردلار درجایگاه دوم و سوم قرار دارند.

حیدری، بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرکات استان را آلیاژهای آلومینیوم کارنشده، برنج خوراکی، ماشین های خردکردن یاسائیدن خاک سنگ، باطری سیلد اسید، آنتی اکسیدان ها، ماشین های قالب گیری برای کارکردن روی کائوچو یا موادپلاستیکی، کاتالیزورهای تقویت شده  واجزا وقطعات ماشین آلات عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار