رییس هیات کبدی استان کرمانشاه، از ناکامی تیم کبدی بانوان جوانان استان در رقابت های قهرمانی کشور خبر داد و گفت: این تیم با وجود تمام شایستگی هایی که داشت نتوانست عنوان نایب قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کند.
کد خبر: ۳۴۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 11 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،مختار صیدی روز یکشنبه اظهار کرد: این رقابت ها شب گذشته در اراک پایان یافت و تیم کرمانشاه با دو پیروزی و دو شکست از گردونه رقابت ها در مرحله یک چهارم نهایی کنار رفت.
وی افزود: تیم کرمانشاه در دور مقدماتی و در گروه اول با تیم های خراسان رضوی، زنجان و خوزستان همگروه شده بود.
صیدی خاطرنشان کرد: در دیدار اول تیم کرمانشاه با حساب 95 بر 29 زنجان را شکست داد و در مسابقه دوم نیز با نتیجه نزدیک 37 بر 35 مقابل خراسان رضوی مغلوب شد.
رییس هیات کبدی استان کرمانشاه یادآور شد: تیم کبدی بانوان استان در سومین مسابقه خود برابر خوزستان قرار گرفت و توانست این تیم را نیز شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.
وی ادامه داد: در این مرحله تیم بانوان کرمانشاه به مصاف تهران رفت و در دیداری نزدیک با حساب 29 بر 22 نتیجه را واگذار و از گردونه رقابت ها کنار رفت.
صیدی با بیان اینکه تیم کبدی بانوان کرمانشاه در رقابت های سال گذشته مقام نایب قهرمانی را کسب کرده بود، جدا شدن سه بازیکن اصلی این تیم به دلیل شرایط سنی و خستگی بازیکنان به دلیل حضور در رقابت های لیگ را از جمله دلایل ناکامی این تیم عنوان کرد.
وی در پایان از راحله نادری، سپیده امیری، زهرا شاطری، کیمیا عزیزیان، نیلوفر حیاتی، زهرا احمدی، مستوره سلیمی، مریم نجاتی، رویا مرادی، غزل حیاتی و پریسا رستمی به عنوان اعضای تیم کبدی جوانان استان یاد کرد و گفت: لیلا دوستوندی هدایت این تیم را برعهده داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار