سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام گفت: روز جمعه و در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر بانوان تیم پالایش گاز ایلام در آخرین دیدار خود در رقابت های نیم فصل به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می رویم.
کد خبر: ۳۴۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 13 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ فاطمه حیاتی روز سه شنبه اظهار کرد: تیم ذوب آهن اصفهان اکنون در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد و تاکنون نتایج خوبی کسب کرده ولی امیدواریم با تلاش بازیکنان و تدابیر کادر فنی با کسب سه امتیاز این بازی با انگیزه بیشتر خود را برای نیم فصل دوم آماده کنیم.

وی افزود: تیم پالایش گاز بانوان ایلام در دیدار هفته گذشته خود با تیم ارومیه و به میزبانی این تیم با وجود نامساعد بودن شرایط برخی بازیکنان، توانست با نتیجه 2 بر یک از سد این تیم بگذرد و جایگاه خود را در ربته چهارم محکم کند.

سرمربی تیم پالایش گاز بانوان ایلام تاکید کرد: در حال حاضر زهرا حاتم نژاد مهاجم این تیم خانم گل نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر با 12 گل زده است.

تیم پالایش گاز بانوان ایلام در حال حاضر در رده چهارم جدول رقابت ها قرار دارد و با مشخص شدن نتایج دیدار روز جمعه و بازی سایر تیم ها جایگاه این تیم در جدول رده بندی در نیم فصل مشخص خواهد شد.

تیم فوتبال پالایش گاز ایلام نماینده این استان در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور از هشت بازی گذشته خود پنج برد، یک مساوی، 2 باخت داشته و با 18 گل زده و 16 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، 6 امتیاز این تیم حاصل برد برابر تیم های ارسن و استقلال تهران، بدلیل کناره گیری این تیم ها از رقابت های لیگ برتر نادیده گرفته شده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار